Bjarnez Skrevet 25. oktober 2002 Skrevet 25. oktober 2002 hva synes dere er det beste programmet for å gjøre cder om til mp3?
Jannis-15 Skrevet 25. oktober 2002 Skrevet 25. oktober 2002 HyCD Play&Record. veldig bra program etter min mening. :smile: Mvh, Jan Erik
ursa81 Skrevet 25. oktober 2002 Skrevet 25. oktober 2002 Jeg bruker først Nero Media Player for å konvertere CD til WAV-filer å ha på disken (dette programmet følger med neRO om du bruker det til å brenne CDer). Deretter bruker jeg demoversjonen av Thompson MP3PRO-spilleren for å konvertere til MP3PRO... Denne komprimeringa er bedre enn vanlig mp3... Det som er så synd er bare at det ikke er blitt en standard. Men om du koder i mp3pro får du altså en mye bedre diskantlyd! Dette er noe jeg har ergret meg over i lengre tid på MP3-formatet... Og så blir filene mindre selvsagt... Veldig å anbefale! Om enn noe tungvint..
Solaris Skrevet 25. oktober 2002 Skrevet 25. oktober 2002 Anbefaler Exact Audio Copy. Skal være av de bedre, hvis ikke det BESTE programmet til å rippe CD Plater. Solaris
IronWire Skrevet 25. oktober 2002 Skrevet 25. oktober 2002 EAC er kjent som det beste ja.. Hent ned EAC, Lame encoderen og les litt for å finne ut hva slags preset du trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå