Tunky 2055 Report post Posted August 26, 2006 (edited) Hei, i vinter tok jeg noen bilder jeg ble ganske fornøyd med. Bildene er tatt med et billig kompakt digital-kamera (HP photosmart M22). Vil gjerne ha litt konstruktiv kritikk. Oppdatering: Skrev litt annerledes i første innlegg, i tillegg la jeg til 3 andre bilder! (Steiner og strand) Edited August 29, 2006 by MobilKnut Quote Share this post Link to post
Spirax 0 Report post Posted August 26, 2006 Syntes bilde blir alt for kjedelig, falt ikke i smak hos meg. Quote Share this post Link to post
FaMe 0 Report post Posted August 26, 2006 Enig med Spirax der. Skal et slikt bilde bli velykket må du nok ha enda mer "blurry" bakgrunn enn her. I tillegg bør du ha et jevnere lys i bakgrunnen, ikke slik med skygge/sol sånn som her. Det beste tipset er dog å se deg om etter bedre motiver. Er motivet "kjedelig" krever det desto mer av fotografen for på å få et "bra bilde". Lykke til! Quote Share this post Link to post
ezkild 0 Report post Posted August 26, 2006 Tok meg friheten å justere levels og vanlig småting. Quote Share this post Link to post
Ballus 132 Report post Posted August 26, 2006 Bilde nr.2 så litt bedre ut, ja Quote Share this post Link to post
efikkan 2126 Report post Posted August 26, 2006 Bilde nummer 2 ble bedre ja. Og enda bedre hadde det vært om strået hadde vært skarpere. Quote Share this post Link to post
Tunky 2055 Report post Posted August 31, 2006 (edited) Vil noen komme med litt kritikk av de siste 3 bildene jeg la ut og eller? EDIT: adda et bilde til. Edited August 31, 2006 by MobilKnut Quote Share this post Link to post
Jernlov 1 Report post Posted August 31, 2006 Syns bildene i første post var ganske kjedelige og tilfeldige tatt uten noen tanke rundt det. Det siste har potensiale. Dra ut dit en dag igjen og ta mange forskjellige vinkler og se om det er noe som kan brukes. Quote Share this post Link to post