Gå til innhold

Får opp feilmelding med Paid Character Transfer


Anbefalte innlegg

Heisann,trenger litt hjelp her med ett lite problem.

 

I dag skal jeg flytte min lvl 60 druid fra outland til dunemaul. Stikker inn på "Paid Character Transfer" Fyller inn alt som er req for å få det gjordt!

 

Så kommer jeg til siste steg og trykker continue,men da får jeg opp den som sagt feilmeldingen: "The transfer operation could not be completed. Your transfer request has NOT been lost, but this transfer cannot be moved at this time"

 

MvH Steffen,takker for svar som kommer inn. :)

Endret av elfag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
trykk tilbake 1 gang og trykk videre igjen. funka fint for meg :)

6742346[/snapback]

 

Det funka ikke!

 

Den Verification Code ruta,er de 3 eller 4 siste sirfra jeg skal skrive?

 

Er litt usikker på om jeg skal ha med da Verification sirfra i Card number ruta(Sammen med kort nr'ene). Sånn at det ikke blir feil under prosessen.

Endret av elfag
Lenke til kommentar

Skjønner. Men det som er at,Verification Code..betyr det at jeg skal bruke dem 4 eller 3 sifra fra "card number" eller fra konto nr'et?

 

Står bilde av 3 da men,er forskjell fra kort til kort.

 

:hmm:

 

Prøvd nesten alt,i Verification Code ruta. Ingen ting som funker og får opp den samme meldigen. Har det noe med "Paid Character Transfer" å gjør da kanskje!

Endret av elfag
Lenke til kommentar

elfag; CVC (card verification code) er 3 siffer trykt på "innsiden av kortet ditt. Altså på andre siden av hvor visakort nummeret er, samme side som magnetstripa. Dvs det står gjerne 4+3 siffer i sort, men det er da de tre siste som skal fylles inn i cvc feltet... IKKE noe kontonrgreier, og ikke noe fra visanummeret (som da er de store tallene som "kommer ut av" kortet...

 

Noe fornuftig her eller?

Lenke til kommentar
elfag; CVC (card verification code) er 3 siffer trykt på "innsiden av kortet ditt. Altså på andre siden av hvor visakort nummeret er, samme side som magnetstripa. Dvs det står gjerne 4+3 siffer i sort, men det er da de tre siste som skal fylles inn i cvc feltet... IKKE noe kontonrgreier, og ikke noe fra visanummeret (som da er de store tallene som "kommer ut av" kortet...

 

Noe fornuftig her eller?

6744517[/snapback]

 

Takker for en fin forklaring,Unbeaten. Skal prøve å se om jeg klarer det i dag.

 

MysticoN: Ja,jeg er horde. Se sig!

 

Har kommet til "Approval Pending" Det betyr vel at jeg skal vente.

Endret av elfag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...