Gå til innhold

Videoseven 40" LCD-TV (ukens tilbud på komplett)


Anbefalte innlegg

Lurer fælt på hvordan kvaliteten er på denne, men ut fra prisen så lukter det dårlig. None som har kjøpt den å har lyst til å dele info med oss? (går ut i fra det er flere som ser på den :D ) Finner lite tester av den, eneste jeg finner er de ekle price-watch'ene. Har én erfaring, men jo flere jo bedre, folk har veldig forskjellig syn på hva "bra" er.

 

Her er en erfaring

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer fælt på hvordan kvaliteten er på denne, men ut fra prisen så lukter det dårlig. None som har kjøpt den å har lyst til å dele info med oss? (går ut i fra det er flere som ser på den :D ) Finner lite tester av den, eneste jeg finner er de ekle price-watch'ene. Har én erfaring, men jo flere jo bedre, folk har veldig forskjellig syn på hva "bra" er.

 

Her er en erfaring

6740281[/snapback]

 

Jeg fikk den på døra i går kveld. Har ikke rukket å se så mye på den, men har testa dvd og noe wmv-hd fra pc. Dette er min første lcd-tv, men har 5lcd pc-skjermer fra før... (fra helt siden 15" lcd kosta 9000kr).

 

Tv'n er SVÆR :p Jeg hadde glemt litt hvor stort 40" er, hehe..

 

DVD så greit ut.. HD-materiale og windows så glimrende ut!

 

Men jeg så veldig fort at den lider av alt det lcd lider av.. Den har dårlig dynamikk, dårlig punsh i bildet, unaturlige farger. Den liker ikke små nyanser, og starten på istid ble ganske så krappy på fabrikk-instillinger (ble som om det lille dyret i starten der bare løp rundt på et hvitt ark). Jeg justerte ned lyset etterpå, og det ble bedre, men testa ikke istid etter det. Mørke og lyse partier lider av utvasking.

 

Jeg har bare et par timer testing med den i går kveld.. og har ikke kalibert tv'n med kalibreringsdvd. Skal det når jeg får tid.

 

Jeg brukte kun vga-kabel når jeg prøvde den.

 

Til den prisen vil jeg absolutt si at den var verdt det. Jeg skal prøve med analoge kabelsignaler senere.. og kanskje også komponent mot dvd-spiller.

 

Det var noe gjennomskinn fra baklys og et par døde pixler... men ved vanlig fargebilde var det ikke noe jeg la merke til..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...