Gå til innhold

Du kan fortsatt bli testpilot


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk en hyggelig mail fra Telenor i dag, og hva det sto i den, er jo lett å tenke seg til.

 

Siden de hadde utvidet søknadsfristen, utvidet de også antallet testere fra 80 til 500, og da er det greit.

 

Neste uke (forhåpentligvis) kommer det en N73 i posten, og så er jeg i gang.

 

De skrev at de hadde sendt N73 til alle testerne. N80 feilet på mange av Telenors interne tester, og den ble derfor kuttet ut. Jeg hadde uansett ønsket meg N73.

 

Det jeg er mest glad for, er at jeg må bruke N73 i ett år. Har vel kjøpt rundt en telefon pr måned, og det er jo tull og dyrt (men også litt gøy med nye mobiler). Nå har jeg et godt påskudd til å begrense meg på det området.

 

Har lenge ønsket en N73, men har latt være å kjøpe den, siden den var relativt dyr. Min nyeste mobil er en 5500 Sport, som er en uke gammel. Den må nå "avhendes".

Lenke til kommentar
Gratulerer, virkelig.

6902489[/snapback]

 

 

Takker så mye!

 

Gleder meg til testingen for Telenor, selv om entusiasmen for N73 har kjølnet litt etter å ha lest tre-fire tester. Det som tydeligvis trekker ned, er treghet i operativsystemet, ikke minst ved bruk av kamera. Dessuten må jeg nok vente en stund før utvalget av programvare til den nye versjonen av Series 60 operativsystemet er akseptabelt. Det har jeg jo merket, jeg som nettopp har kjøpt en 5500 med samme OS.

 

Men bevares, N73 er fullspekket med finesser, og alt i alt skal det være en meget bra telefon.

Lenke til kommentar
Dessuten må jeg nok vente en stund før utvalget av programvare til den nye versjonen av Series 60 operativsystemet er akseptabelt.

6904203[/snapback]

Det finnes allerede en del, og mer kommer.

 

Sjekk ut Programmer Symbian 9.1 (S60 3rd) og Programvare og tilbehør til Nokia E60, E61 & E70. Den første tråden blir garantert oppdatert etter at jeg har mottat min pilottelefon. :)

 

Jeg fikk også en hyggelig mail fra telenor idag, men det var 2timer etter at jeg hadde kjøpt N73

6904880[/snapback]

Så du har to? Kanskje greit å ikke åpne den du kjøpte og heller selge den ubrukt?
Lenke til kommentar

Shit! Fikk mail fra Telenor i dag, om at det ville drøye til 10-13 oktober før telefonene kommer.

 

Bakgrunnen er at importøren er tom, grunnet uventet stort salg av N73. Dermed må man bestille flere fra Tyskland. Det vil ta en uke, samt ytterligere en uke å få sendt telefonene videre til deltakerne (testpilotene).

 

Rart man ikke visste dette forrige uke, da man sendte ut opplysningene om at telefonene ville være hos testpilotene sannsynligvis denne uka.

 

Hadde gledet meg til å ta i bruk en N73, selv om jeg som tidligere nevnt, kjøpte en ny Nokia 5500 kun dager før jeg fikk den overraskende meldingen om at jeg var tatt ut som testpilot. 5500 har fungert helt flott, og jeg er begynt å like den veldig godt.

 

Blir vel å smøre seg med tålmodighet da, eller å si fra seg hele testpilotoppdraget. Sistnevnte ville kanskje vært dumt når man først får sjansen.

Lenke til kommentar
Shit! Fikk mail fra Telenor i dag, om at det ville drøye til 10-13 oktober før telefonene kommer.

6959477[/snapback]

Når jeg allikevel har en K800i plager det meg ikke så mye. Må uansett vente noen dager på minnekortet.

 

 

Når jeg fikk telefonen bruker jeg heller masse penger på 2GB minnekort, AD-15 (minijack-adapter) og Sennheiser PX200.

 

Noen som vet når 4GB miniSD kommer? :)

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...