Mister t Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Jeg gjorde en feil, og det var å gjøre ekstra disken aktiv. Når jeg restartet maskinen kommer det opp en feilmelding om at "NTLDR mangler, trykk CTRL-ALT-DEL for å starte maskinen på nytt". Jeg måtte ta av power pluggen for at maskinen skulle starte igjen. Er det noe metode for å gjøre slik at disken ikke lengre er aktiv? Jeg tenkte på å bruke FDISK, men denne støtter ikke disker større enn 186GB. Jeg har 200GB disk. Noen forslag?
Hårek Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Ranish kan slette aktiv-flagget. Men det skal normalt ikke være noe problem å ha flere aktive disker, BIOS skal ha en meny for bootprioritet som velger hvilken du vil boote fra.
Nvidia Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 (endret) Jeg tenkte på å bruke FDISK, men denne støtter ikke disker større enn 186GB. Jeg har 200GB disk. Noen forslag? 6737126[/snapback] Dette er helt normalt, en 200GB disk skal være 186GB i windows Endret 25. august 2006 av Nvidia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå