Gå til innhold

Champions League 06/07


KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes faktisk det er artig å se Chelsea og Liverpool spille, spesielt Liverpool, men favoritten er jo ikke overraskende Arsenal. Nei ingen av lagene er mine "favorittlag"

 

Så da er det vist noen som setter pris på slik fotball utenom fansen deres....

 

Teit innlegg? Javel...av og til fortjener et teit spm et teit svar.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Syting ja, når dere må begynne å hakke ned på Liverpool bare fordi dere selv ikke var gode nok til å nå finalen.

 

Milan åpner hard, står vi imot de første 45 uten å få baklengs, så tror jeg det går veien. Har sett det i flere kamper at de dabber av i 2.

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Syting ja, når dere må begynne å hakke ned på LIverpool bare fordi dere selv ikke var gode nok til å nå finalen.

 

Milan åpner hard, står vi imot de første 45 uten å få baklengs, så tror jeg det går veien. Har sett det i flere kamper at de dabber av i 2.

8524557[/snapback]

 

Tåler du virkelig ikke mer enn det? Det finnes folk som faktisk ikke syntes dere spiller fin fotball, og som faktisk kommer til å holde med Milan i finalen.

 

Gode nok? Dette er mer bingo spør du meg. Man ser på den hjemlige ligaen hvilke lag som er de beste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
ALLE, ja samtlige av kompisene mine som holder med Liverpool sliter seg i håret når de ser fotballen Liverpool spiller i ligaen til tider.  Jeg nevner kampen mot Aston Villa som skrekkeksempel, en så kjedelig kamp har jeg aldri sett noe topplag spille noensinne i Premier League.

8524483[/snapback]

 

For noen merkelige kompiser du har...

Lenke til kommentar
Syting ja, når dere må begynne å hakke ned på Liverpool bare fordi dere selv ikke var gode nok til å nå finalen.

8524557[/snapback]

Ikke noe bedre enn det som skjer i deres egen tråd. Skadefryd er da virkelig ikke mye bedre en syting.

Lenke til kommentar
Det jeg skriver er fakta. Kan ikke sammenlignes engang. Hvem på kloden er det som egentlig syntes Liverpool spiller underholdende fotball?

8524331[/snapback]

 

En av verdens største fanskarer?

8524428[/snapback]

Da er dette isåfall også den minst objektive.

 

ALLE, ja samtlige av kompisene mine som holder med Liverpool sliter seg i håret når de ser fotballen Liverpool spiller i ligaen til tider. Jeg nevner kampen mot Aston Villa som skrekkeksempel, en så kjedelig kamp har jeg aldri sett noe topplag spille noensinne i Premier League.

8524483[/snapback]

 

Tilogmed de mest subjektive Liverpool-supporterne syntes den kampen var forjævlig. Er ikke uten grunn jeg har klart å sovne av 3 Liverpool-kamper. Sist gang, midt på lyse dagen faktisk :!:

Lenke til kommentar

United var ikke gode nok til å nå finalen i år, Milan var hakket vassere enn oss idag, noe som medfører at Milan med riktighet får den andre finaleplassen!

 

Surt å bite i eplet, men man må bare ønske alle Milan og Liverpoolfans lykke til i Athen 23. mai! Måtte det beste laget vinne!

Lenke til kommentar
En verdig motstander å tape for, håper inderlig de viser anti-fotballen til Liverpool, hvor skapet skal stå.

8524237[/snapback]

 

Når du skriver slikt, så kan du ikke be meg slette andres innlegg som er i samme sjanger.

8524270[/snapback]

 

Det jeg skriver er fakta. Kan ikke sammenlignes engang. Hvem på kloden er det som egentlig syntes Liverpool spiller underholdende fotball?

 

Nei faen heller, at du i det hele tatt kan sammenligne det innlegget med mitt i manutd-tråden, der jeg var forbanna på en som generaliserer som faen er helt utrolig.

8524331[/snapback]

Hey sailerboy, nå roer du deg litt her. Liverpool spiller til tider ofte bedre enn Milan og er et _like_ godt lag spillmessig.

"Hvem på kloden er det som egentlig syntes Liverpool spiller underholdende fotball?"

-hæ?! Du kødder nå sant?

At Liverpool vant forrige gang de spilte mot Milan var IKKE flaks, og at de vinner igjen er ikke umulig. Du har ikke tellinga på hvor mange som mente og var sikker på at Milan vant forrige gang de to laga var finalister? Jo, det var en del.. Menmen, er ikke ekspert på å diskutere fotball, men kan iallefall diskutere at det er flere enn du tror som synest Liverpool spiller underholdende fotball.

 

Litt offtopic, men _må_ bare poste dette. Fikk det fra en msn kontakt:

 

Sønn til far: Går det an å få barn viss du puler i raua?

Far: Ja sefølgelig sønn! Hvordan ellers tror du Manchester United supportere blir til?

 

ikke klikk berserk nå da..

Lenke til kommentar
En verdig motstander å tape for, håper inderlig de viser anti-fotballen til Liverpool, hvor skapet skal stå.

8524237[/snapback]

 

Når du skriver slikt, så kan du ikke be meg slette andres innlegg som er i samme sjanger.

8524270[/snapback]

 

Det jeg skriver er fakta. Kan ikke sammenlignes engang. Hvem på kloden er det som egentlig syntes Liverpool spiller underholdende fotball?

 

Nei faen heller, at du i det hele tatt kan sammenligne det innlegget med mitt i manutd-tråden, der jeg var forbanna på en som generaliserer som faen er helt utrolig.

8524331[/snapback]

Hey sailerboy, nå roer du deg litt her. Liverpool spiller til tider ofte bedre enn Milan og er et _like_ godt lag spillmessig.

"Hvem på kloden er det som egentlig syntes Liverpool spiller underholdende fotball?"

-hæ?! Du kødder nå sant?

At Liverpool vant forrige gang de spilte mot Milan var IKKE flaks, og at de vinner igjen er ikke umulig. Du har ikke tellinga på hvor mange som mente og var sikker på at Milan vant forrige gang de to laga var finalister? Jo, det var en del.. Menmen, er ikke ekspert på å diskutere fotball, men kan iallefall diskutere at det er flere enn du tror som synest Liverpool spiller underholdende fotball.

 

Litt offtopic, men _må_ bare poste dette. Fikk det fra en msn kontakt:

 

Sønn til far: Går det an å få barn viss du puler i raua?

Far: Ja sefølgelig sønn! Hvordan ellers tror du Manchester United supportere blir til?

 

ikke klikk berserk nå da..

8524685[/snapback]

 

 

Har ikke nevnt noe om flaks. Jeg bare svarer tilbake på det pisset jeg får av noen av dine medsupportere. Jeg syntes ikke Liverpool er et underholdene lag, og ingen jeg kjenner syntes det heller.

 

Grunnen til at jeg ble sinna i første omgang er at enkelte av dine medsupportere generaliserer i manutd-tråden.

Lenke til kommentar
Var det Man. Utd.-fans jeg hørte sa at Man. Utd. var det beste laget i verden?

8524703[/snapback]

Ja var vel det, å står fortsatt ved det. At Ac milan passer United særdeles dårlig er en annen sak. United og Arsenal på sitt beste spiller den peneste fotballen i verden, å det holder jeg på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...