Gå til innhold

Hvilke sanger ønsker dere i GTA: VCS?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

La oss innrømme det: Musikken var en av hovedgrunnene til at GTA: Vice City var så bra som der var. Å cruise nedover langs Ocean Beach på motorsykkel mens man lyttet til "Billie Jean", å fly helikopter over Starfish Island med "Kids in America" på radioen eller å drive drive-by med "You Got Another Thing Comin'", var bare rått. Musikken er også en av hovedgrunnene til at jeg koser meg slik med spillet at jeg aldri får nok av det, og stadig kommer tilbake. Den er rett og slett herlig, og mye bedre enn musikken i GTa3 og San Andreas, og mye MYE bedre enn det skuffende soundtracket til Liberty City Stories.

Så derfor spør jeg: Hvilke sanger fra 80-tallet (i tiden frem til 1984 da, såklart) ønsker dere å ha med i spillet? Forhåpentligvis kommer sikkert noen av låtene som er nevnt her med i det endelige spillet, og FORHÅPENTLIGVIS blir ikke soundtracket like dårlig som LCS sitt.

Har ikke så mye å komme med, men hadde vært litt kult med følgende:

David Bowie - Let's Dance

David Bowie - China Girl

Billy Idol - Rebel Yell

Billy Idol - Hot in the City

Motörhead - Ace of Spades (denne kan kanskje strykes. Er litt lei av den, siden den allerede har dukket opp i en rekke skateboard-spill allerede)

Spandau Ballet - True

The Police - Message In A Bottle

Wham! - Careless Whisper

Hall & Oates - Maneater

og sikkert noe Ultravox også

Lista ble kanskje ikke så lang, og det er noen låter ovenfor som jeg ikke synes er så bra, men de er i hvert fall låter jeg assosierer med 80-tallet. Bare synd at Simple Minds' "Don't You Forget About Me" kom i 85, fordi den låta er knall. ;D

Hvilke sanger ønsker dere å ha med i GTA: VCS? Lag gjerne en liste over låter dere ønsker å ha med.

Endret av deusex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...