Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Chipping av CADDY 1.9TDI / Hvite blinklys


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chipping av Caddy er GØY !

Caddy får ca 30hk og 60nm mer enn normalt med en standard tuning når vi flasher ny software. Men det er ingenting i veien for å ta ut litt mer...

Siden Caddy er noe lettere enn Touranen, så hadde vi hakaslepp her sist gang vi flasha en Caddy med samme økning - den tok løs på tørr asfalt ! PM meg om du er inter.

Lenke til kommentar
Chipping av Caddy er GØY !

Caddy får ca 30hk og 60nm mer enn normalt med en standard tuning når vi flasher ny software. Men det er ingenting i veien for å ta ut litt mer...

Siden Caddy er noe lettere enn Touranen, så hadde vi hakaslepp her sist gang vi flasha en Caddy med samme økning - den tok løs på tørr asfalt !  PM meg om du er inter.

6733579[/snapback]

 

Haha, caddy er dritfett chipped :thumbup:

Lenke til kommentar
Noen som vet om Disel forbruket går ned på normal kjøring?

Ev hvor mye?

6739080[/snapback]

 

tjaa - jeg har sett at en Touran gikk ned med 1dl etter tuningen når eieren virkelig kjørte fornuftig --MEN det var den første langturen hans trur jeg. Jeg vet han er hard på gassen, så jeg trur ikke han har de store besparelsene lenger.

 

DVS: rolig på gassen, og du sparer faktisk endel - hard på gassen, som man nok kan regne med å bli med en chippa bil, så er det ingen nevneverdige endringer.

Lenke til kommentar
Er det noen som har en chips trimma Caddy, og bruker den dagelig som vet hva ca diesel forbruk er på lang kjøring. Min bil uten chip, bruker ca 0.4-0.43 på lang kjøring.

6758765[/snapback]

 

Jeg trur faktisk ikke det vil være mulig å få noe særlig lavere forbruk enn du har der Dartvidar - trur nesten du må ligge å flyte i "slippstreamen" til bilen foran for å få noe lavere forbruk enn det der :D

 

Med en chipping er det marginalt å hente på slike lave tall - men jeg tror - nei vet - at GØY faktoren blir større :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...