Gå til innhold

PS3 eye-toy video!


[-GoMp-]

Anbefalte innlegg

Hvis du mener det er "bashing" å påpeke at dette ikke er innovativt så tror jeg kanskje du skal be om høyere lønn fra din arbeidsgiver Sony, for da trenger du antakelig mer penger for å dekke legeutgifter pga. høyt blodtrykk ;)

 

Ikke vær så hårsår nå.

6745440[/snapback]

 

Hehe. Jeg er for all del ingen sony tilhenger. Om du har fulgt med min poster på forumet så sitter du kanskje med et helt annet inntrykk. Poenget er at denne videoen var meget imponerende og jeg har iallefall ikke set noe som kan komme i nærheten av det der. Så hvorfor ikke godta at det var rått og slute å mase om at det ikke er innovativt nok. 99% av spillbransjen er jo bare gjenbruk uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en rekke videoer på YouTube der folk gjør nettopp det du ser her, med sitt eget Logitech-kamera, på en PC. De får morsomme hatter, briller, el.l. Du kan til og med spille spill.

 

Så nei, særlig innovativt er det ikke. Ikke at det er noe galt i det, forsåvidt, bortsett fra hvis man begynner å rope om innovasjon når det ikke er det.

Lenke til kommentar
QUOTE([-GoMp-] @ 26/08-2006 : 15:16)

Forskjellen er jo vesentlig - med Logitech kameraene ser hår, bart, briller o.l. ut som det er laget i PAINT, mens det på denne videoen ser mye mer realistisk (og "3D"?) ut.

 

Enig i det jeg også.

 

Men ser ut som det er samme teknologi, bare med bedre masker.

Og sånn sett ingen revolusjon i mine øyne.

Lenke til kommentar

Dette så jo rimelig spennende ut. :) Skal bli interessant å se hvordan de bruker den teknologien videre.

Og å sammenlige dette med de Logitech-greiene og si at det er det samme, er jo feil. Selvsagt bygger det på samme idé, men her har Sony videreutviklet denne teknologien. I den Logitech-videoen ser man jo tydelig at ting bare er tegnet på, og ikke følger personen på kameraet like godt som i den videoen trådstarter linker til.

Ikke overraskende er det folk her som må hate det fordi det er Sony som står bak. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...