Gå til innhold

hjemmesider som avslører trylle triks?


Grievdus

Anbefalte innlegg

hei

 

leiter etter en side som viser hvordan man gjør forskjellige triks :)

har leita lenge men finner ikkeno :/

hvis dere vet om noen kan dere være så snill og poste linken her? :)

 

ps: ekke sikker på om det er et annet emnet som handler om det samme. er det et annet emnet kan dere bare gi meg linken og stenge tråden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er nok veldig få sider som avslører triks. Tryllekunstnere er veldig nøye med å holde på hemmelighetene sine av åpenbare grunner.

6726193[/snapback]

Tull og tøys. De lærte triksene selv av bøker, hvorfor skulle de i ettertid forlangt å holde dem skjulte? David Blaine bruker samme double-lift-triks som er blitt brukt i alle år, det har med presentasjon å gjøre. De virkelig gode tryllekunstnerne oppfordrer til at folk vet hvordan det gjøres, for å presse seg selv til å finne på nye triks som folk kan bryne seg over.

 

Når det er sagt, så finnes det mer enn nok "learn how to do magic"-resultater på Google, spesielt korttiks er det mange å finne. Hvis du virkelig er engasjert og vil lære, så anbefaler jeg å kjøpe en bok om emnet.

Lenke til kommentar

de som er intrisert burde sjekke ut http://www.ellusionist.com

dette er etter min mening den desidert beste siden for å lære magi og gate magi.

seff det koster penger men du får utrolige gode varer og dvder som er proft laget. og dyrt er det heller ikke. man kan velge blant utallige dvder og triks.

Jeg har selv flere dvder og annet utstyr fra den siden anbefales på det sterkeste. for å ikke snakke om hvor pop du blir på fester o.l når du virklig kan de syke triksene, det er utrulig morro.

 

CV-SEPH

Lenke til kommentar
de som er intrisert burde sjekke ut http://www.ellusionist.com

dette er etter min mening den desidert beste siden for å lære magi og gate magi.

6727028[/snapback]

 

Njaa.. mye der er etter min mening enkle triks du kan lese om i langt billigere bøker, overpriset og opp-hypet. Mitt råd er å kjøpe bøker fremfor dvd'er. Jeg har prøvd begge deler. Bøker får man billig på f.eks. amazon. Vil man lære korttriks, "Royal road to card magic", eller mynter "J.B. Bobo Modern Coin Magic". Les og lær :)

Endret av firstperson
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
hei

 

leiter etter en side som viser hvordan man gjør forskjellige triks :)

har leita lenge men finner ikkeno :/

hvis dere vet om noen kan dere være så snill og poste linken her? :)

 

ps: ekke sikker på om det er et annet emnet som handler om det samme. er det et annet emnet kan dere bare gi meg linken og stenge tråden

6726070[/snapback]

jeg gikk inn på www.crosbymagic.no der er det mye fint :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...