Gå til innhold

Hva må til for å kjøre cs source server?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Hva må jeg ha av konto for å kjøre cs source server?

Satte opp igår på min gammle stasjonær dedicated sever. (Lastet ned via my games)

 

Siden jeg kjørte den fra min cs konto igår, men den "dedicated server`n" må vel ha egen konto?

 

Må jeg kjøpe cs:source til den?

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei                                                                                .

6722881[/snapback]

 

Nei hva?

At jeg ikke må kjøpe cs:source til den?

 

"dedicated server`n" må vel ha egen konto? for det blir vel på lik linje som som for å spille....

Lenke til kommentar
Nei                                                                                .

6722881[/snapback]

 

Nei hva?

At jeg ikke må kjøpe cs:source til den?

 

"dedicated server`n" må vel ha egen konto? for det blir vel på lik linje som som for å spille....

6723409[/snapback]

Dedicated server går under tools og jeg tror det går uten å ha kjøpt noe til steam accounten din.

Lenke til kommentar
Nei                                                                                .

6722881[/snapback]

 

Nei hva?

At jeg ikke må kjøpe cs:source til den?

 

"dedicated server`n" må vel ha egen konto? for det blir vel på lik linje som som for å spille....

6723409[/snapback]

Dedicated server går under tools og jeg tror det går uten å ha kjøpt noe til steam accounten din.

6723777[/snapback]

 

ok, så da er det bare konto da...

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar

Jeg starta gammel stasjonæren og logga inn med min steam-konto der, starta så dedicated server`n så den surra å gikk på nett.

 

Starta så opp ny pc`n og logga inn med min steam konto der også, og funker det. Fikk ikke noe melding om at den var logg på ett annen pc eller noe..

Kunne også joine på serveren, uten noe konto-konflikter. Så det ser ut til at ikke man trenger egen konto til dedikert server..

 

Gikk også greit å connecte til andre server på internett, uten noe konto-konflikter.

Lenke til kommentar
Ja, er bare om 2stk spiller på samme konto at du vil få problem. Men du bør ha tålig bra linje om du vil at mange skal kunne spille på serveren din samtidig. Du må også huske å åpne porter i routeren/firewallen.

6725456[/snapback]

 

Ok, da er konto styret ok slik det er da.

 

Den er på nett server`n, funker finfint. Det meste vi har vært inne på den er 7stk sia jeg satt den opp. Og det funka fint det uten lagg for noen.

 

Hvor kjapp ut-linje bør det være på eks 20/20 ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...