Gå til innhold

TES: Noen som kan selge meg TES2:Daggerfall?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har klart å loke Daggerfall CD'en min :wallbash:

:no:

Yndlingspille mitt faen heller...

noen som har et eksemplar de ikke bruker?

eller kan sende et datter eksemplar? *krCeDm-Rt...*

Endret av daggerfall
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er nesten håpløst å få kjørt Daggerfall på en nyere Windows-PC. Installeren vil ikke starte, faktisk. Fant en patch til installeren engang, faktisk..

Greide å kjøre spillet via DOSbox, men voice-actinga lagga 0.5 sek bak på introen.

Endret av Bitex
Skrevet

Har en gammel pentium 75mhz med win95(oppgradert fra 3.11 hoho) så den er grei...

Kjørte det litt i Xp på P3 800mhz'en, men det krasja etter en stund. Da jeg hadde win 98 på den gikk det fint, men var et par problemer med hopping , svinging, søming etc..

Skrevet

Daggerfall kræsja utrolig mye uansett..det fins en offisiell patch som fixer mange av kræsjene..men fortsatt var det ganske ille. Kjørte det på en Pentium 100MHz på skolen :)

Det ser ut som bæsj ift standarden man er vant til nå for tiden.

Skrevet

Det gjør ikke noe når spillegleden, RPG faktor og gameplay er like høyt over Oblivion som grafikken i Oblivion er over DF!

Men som sagt så er ikke CD'en jeg hadde hos meg lenger :(

Skrevet (endret)

Jeg spilte Daggerfall i over ett år uten å skjønne et døyt av levelsystemet. Spilte likevel..ble aldri ferdig med mainquest heller. Men morro læll. Det var det spillet som fikk meg til å kjøpe PC. Var Amiga-freak inntil da.

Edit: Jeg fant faktisk boksen til Daggerfall nå, men ingen CD oppi, desverre.

Endret av Bitex
Skrevet (endret)

Er ikke ferdig med mainquest jeg heller... har spillt av og på nesten siden det kom! Har en save som jeg har drevet med i 4 år nå... har kommet ganske langt der tror jeg. Muligens halveis.

Brukte de første årene på å sove ute i ødemarken og drepe monstere som kom, og etter hvert ta noen oppdrag i guilds... Også var nakenheten spennende for en tiåring :blush:

Endret av daggerfall
Skrevet

Jeg bare reiste rundt og ble med i alle guildene og gjorde quests for dem, kjøpte nye feitere armor og våpen osv. Skjønte ikke så mye av spellsystemet, men en fireball eller to var jo kult å hive. Oxo nakne damer..woohoo.

Skrevet

Jeg har en orginal plate liggende vettu :)

Har sendt deg en PM. Du får den helt gratis til og med. Bedre at noen spiller det enn at den ligger og støver ned hos meg.. :thumbup:

Skrevet
Jeg har en orginal plate liggende vettu :)

Har sendt deg en PM. Du får den helt gratis til og med. Bedre at noen spiller det enn at den ligger og støver ned hos meg..  :thumbup:

6722106[/snapback]

:wow:

Svar sendt på PM!

Skrevet

Hmm... Det har faktisk aldri hendt meg :yes:

Helt utrolig egentlig...

Men patchen kan fikse bugs som ødelegger mainquest så jeg tenker jeg går for den uansett ja... Endel cheats funker ikke, men de har jeg sluttet å bruke uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...