Gå til innhold

Gothic 2, problemer med quest.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel som topic sier, jeg har et problem med en quest.

Jeg har tenkt og være med alkemisten nede i byen, jeg har alle ingrediensene men jeg får ikke levert dem. jeg kan bare svare "i see".

Har v1.31 hvis det hjelper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det Constantino du mener? Anbefaler denne walkthroughen på det varmeste! :)

6719291[/snapback]

Det er en bug i questen, han spørr ikke hvordan man gjør den :)

Skrevet (endret)
Enda en feil, etter at en av leiesoldatene har udfordret meg til og drepe et troll, greier jeg ikke og levere skinnet. :(

6720212[/snapback]

Raol spør vel om skinnet til et svart troll? Det finnes bare ett svart troll i Gothic II. BTW: Et svart troll er MYE sterkere enn et vanlig troll. ;)

Endret av superseven
Skrevet
Enda en feil, etter at en av leiesoldatene har udfordret meg til og drepe et troll, greier jeg ikke og levere skinnet. :(

6720212[/snapback]

Raol spør vel om skinnet til et svart troll? Det finnes bare ett svart troll i Gothic II. BTW: Et svart troll er MYE sterkere enn et vanlig troll. ;)

6720353[/snapback]

Men de er like lette å drepe, selv om det kan sin tid på lav level :tease:

Skrevet

6720212[/snapback]

6720353[/snapback]

Men de er like lette å drepe, selv om det kan sin tid på lav level :tease:

6722482[/snapback]

Bare springe bak dem :!:, men de er umlige hvis du ikke vet om det.

Skrevet
Jah.. Men det trikset funger som bare f... Tror jeg brukte 15 min på å slå ihjel det svarte trollet :p

6724202[/snapback]

Hehe, såpass ja.

Spiller gjennomspillet for andre gang nå, var med smithen sist gang. Tenkte og være med alkemisten denne gangen, men men. Tror jeg bare blir med bosper da.

Skrevet

Bosper en nok det mest fornuftige valget med tanke på økonomi, ettersom han betaler fullpris for skinn, tenner og sånt. Blir mye penger av det.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Nå har jeg komt til drage nummer 2, den i fjellet. Har store problemer på grunn av at jeg ikke finner noen som vil hjelpe meg. Har sankka med dragonhunters i den hulen og de som hjalp meg sist gang. Men ingen vil. Noen som vet hvor jeg kan finne noen?

Dette er G2: NoR

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...