Gå til innhold

Skal jeg begynne igjen?


Gjest medlem-77217

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-77217

Hei sann! Slutta med WoW for ikke alt for lenge siden, og har nå begynt på taken om å begynne igjen... Men jeg er veldig usikker. PC'n min er ikke altfor bra, og det lagger på nesten over alt. Det dreper nesten litt at spill opplevelsen. Jeg har ganske god CPU og HK (bla, bla, bla bla....), men skjerkortet tar tissen min til graven.

 

Så:

 

Skal jeg begynne med wow igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
Tiss på skjermkortet og skaff ett nytt (brukt om det er romslig i pungen).

6716785[/snapback]

Er ikke så enkelt å kjøpe et nytt skjermkort uten penger. Har 200 kr, and thats it!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Vel... Det var liksom det... Jeg har aldri vært avhening av WoW... Jeg har aldri spilt mer en max 4-5 timer om dagen... Spilte ca 1 time wow hver dag da jeg hadde sjansen til det.

Lenke til kommentar

Visst det lagger so voldsomt ser eg ingen grunn til at du skal spele wow da det, som du seier øydelegger speleopplevelsen.

Spar penger, kjøp deg nytt skjermkort, då har sikkert burning crusade og komt ut, so tenk på å begynne igjen då. Ein konto kan vere frozen i 6mnd eller meir so det er ikkje noke problem.

Ferdig med den saken:)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Jeg kommer til å ta avgjørelsen selv, men det kan jo hende at jeg har oversett mindre detaljer som kan være ganske betydelige for sakens skyld. Da jeg har veldig lyst (ettersom jeg har brukt mye penger på det før) å begynne igjen.

Lenke til kommentar

Selv holder jeg meg nå til Fps`er og slikt der man kan sitte en time eller to og likevel få gjort noe :)

Wow er så tidkrevende og fører fort til avhengighetslignende tilstander. (Ja , jeg har hatt noen lange dager med wow i over et år nå før jeg sluttet , og jeg føler jeg har mistet mer enn jeg har fått igjen for det.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...