Gå til innhold

Bilde av PS3 + info (NB! Fake, men den ser unektelig stilig


EviLEddiE

Anbefalte innlegg

For å spare dere modembrukere, legger jeg bare ut linken der selve bildet kan sees: Her.

 

Dette er jo utvilsomt en fake mekket i PhotoShop o.l. Men hvis dette, mot all formodning selvsagt, er en pekepinn på hvordan Sony sin neste konsoll skal bli (med LCD-display, mer lik en "vanlig" DVD-spiller i utseende), ser dette jo ganske lovende ut...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veit ikke om dere har fått med dere følgende:

 

Quote:


The pics are very unclear, but after some hours in Photoshop, this must be the very close final look for the machine.


 

Dvs at dette Photoshop-bildet skal være basert på veldig utydelige bilder av "the real McCoy". Men etter min mening vil nok utseendet på den ferdige PS3 være en del forskjellig fra dette...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-26 14:45, skrev Dofer2k:

jeg syntes homestation kommer til og bli MYE bedre (xbox2) jeg har bilde av det i et magazin. den ser MYE bedre ut, pine... jeg har ikke peiling hvor du kan se det på nette... men men. dere får vel kose dere med PS2,2 :razz:


 

Eh, baserer du konsoll-valgene dine på utseendet av selve konsollen? Hmmmmmmm... <-100% kredibilitet>

 

Godt gjort å favorisere en konsoll over en annen når ingen av dem finnes i virkeligheten ennå.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-26 18:54, skrev Ratatosk:

Quote:


Den 2002-10-26 14:45, skrev Dofer2k:

jeg syntes homestation kommer til og bli MYE bedre (xbox2) jeg har bilde av det i et magazin. den ser MYE bedre ut, pine... jeg har ikke peiling hvor du kan se det på nette... men men. dere får vel kose dere med PS2,2 :razz:


 

Eh, baserer du konsoll-valgene dine på utseendet av selve konsollen? Hmmmmmmm... <-100% kredibilitet>

 

Godt gjort å favorisere en konsoll over en annen når ingen av dem finnes i virkeligheten ennå.

 

 

jeg vet a de ikke finnes og det bare er planer, men jeg har ikke sagt noe med at den blir bedre, jeg bare sa min mening om utsenen til PS3; jeg syntes den linger prikk lik til den gamle, samma logo og greier.. og jeg syntes homestation SER mye bedre ut på utsene!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-24 13:42, skrev EviLEddiE:

Dette er jo utvilsomt en fake mekket i PhotoShop o.l. Men hvis dette, mot all formodning selvsagt, er en pekepinn på hvordan Sony sin neste konsoll skal bli (med LCD-display, mer lik en "vanlig" DVD-spiller i utseende), ser dette jo ganske lovende ut...


 

Jeg vil ikke gå så langt som å si at den ser lovende ut akkurat. Den er så langt fra stilig som det går an å komme spør du meg. Den likner mest på den første videospilleren jeg kjøpte i 1980.

 

Edit: eller var det 90'åra...? Alt er fortrengt :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: Ferdinand på 2002-10-27 16:49 ]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...