Gå til innhold

(POE) 2 mod for BF2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil score man får i PoE2 laegge seg til scoren man har fra før av?

Globalescore altså, sånn at man kan få medaljer, ribbons osv, å gå opp i rank ved å spille poe2?(eller andre mods)

6795377[/snapback]

Nei. But, who cares?

6795982[/snapback]

Det kommer eget ranking system til Poe 2 modèn :cool:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det ser ut som det kommer en stor oppdatering til Poe 2 mod, ifølge battlefield2.no :Stor, stor oppdatering for PoE2 denne uka. Her får du vite hva muligens neste versjon vil inneholde. Da snakker jeg om massive forbedringer og et helt nytt kart! Kartet vil hete "Olesko Keep" og vil basere seg på infanteri. :cool:

 

 

http://www.battlefield2.no/

Endret av kentyboy
Lenke til kommentar
Zevs, noen ganger, ønsker jeg bare meg langt vekk fra dette forumet.

Er du ikke enig?

6797740[/snapback]

 

 

Zevs, noen ganger, ønsker jeg bare meg langt vekk fra dette forumet.

Er du ikke enig?

6797740[/snapback]

hv?!"!21 lkr d ik unloks??

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:tease:

6797886[/snapback]

 

Bf2 nerdene blir overlegene/ufine her...bare på grunn av et enkelt spørsål stilt...skjønner ikke hva som er probleme deres..men uansett :)

 

PoE sucks :love:

Lenke til kommentar

Ja, ikke vær så høy på pæra. Greit at dere ikke liker unlocks, men ikke tro dere så jævla gode og kule fordi.

 

Som sagt før, unlocks gir variasjon, det er en god ting. Spill på en server som ikke tillater global unlocks hvis dere synes det suger så jævlig.

 

Med vennlig hilsen,

TomFu. :)

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hva skjer med at jeg får opp at den serveren jeg logger på ikke tar en modifisert version av Battlefield 2 a?

 

Vil de si at jeg må reinstalere? :(

7067095[/snapback]

Fikk faktisk samme problem etter å ha installert poe2 patchen. Dette skjedde i både POE2 og i vanilla. Jeg reinstallerte og nå funker det :hmm:
Lenke til kommentar

Jeg fatter faktisk ikke poenget ved å syte for unlocks! Så lenge de er i spillet, ser jeg ingen grunn til å la være å bruke disse..

 

Og dersom man ikke klarer å se at patch 1.4 er bedre enn 1.3, er det kanskje på tide med et optikerbesøk, helt seriøst!

 

Er veldig enig at enkelte her inne er veldig høye på pæra fordi de er "gode" i BF2 og av den grunn skal ha mer peiling på alt enn alle andre! Dette blir for meg direkte latterlig!

Lenke til kommentar

Det er ikke unlockene i seg selv som er problemet. Ingen av unlockene er bedre en standardvåpenene, men det er alt hysteriet rundt dem som plager meg.

 

Hvorfor kan ikke folk spille for å ha det gøy? Og heller drite i alt som har med stats og unlocks-dritt å gjøre?

 

Og et siste tips; Vil du inn i en klan, ikke tenk på å bruke unlocks engang.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...