Gå til innhold

Den Beste Parfymen ( Utvidet til begge kjønn )


Anbefalte innlegg

Tenkte mest generelt om det har no å si om deo og parfyme er samme merke.

7977851[/snapback]

 

Joda. Mange vil nok anbefale det ja. Deo, parfyme og body lotion av samme merke skal utfylle hverandre og gi en mer varig duft. Bruker du forskjellige merker kan det hende at de ulike duftene "kræsjer" med hverandre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte mest generelt om det har no å si om deo og parfyme er samme merke.

7977851[/snapback]

 

Joda. Mange vil nok anbefale det ja. Deo, parfyme og body lotion av samme merke skal utfylle hverandre og gi en mer varig duft. Bruker du forskjellige merker kan det hende at de ulike duftene "kræsjer" med hverandre.

8073368[/snapback]

 

Jeg vil i vertfall anbefale det. Hvis jeg ikke har begge av en lukt (EDT og Stick), bruker jeg bare 1 av delene, og kompanserer ikke med noe med an annen duft.

 

Noen som har noe å si om Givenchy Very Irrestistible? Tenkte å kjøpe meg den, da jeg likte den veldig godt i butikken.

Lenke til kommentar
Hahah, man skulle tro det kun fantes 5-6 gutteparfymer i hele verden når man leser denne tråden. Men for all del, keep it simple.

8076271[/snapback]

Beklager da, for at Davidoff Cool Water er nerdenes favoritt! :D

8076296[/snapback]

Haha, kan virke slik =P selv synes jeg den er kjedelig, men er som sagt mange som liker den. Den er safe, så safe at den er i safe-klubben med JP Lè Male, Aqua di Gio, Black Code og diverse Lacoste =P

 

Men som sagt, den lukter jo ikke vondt.

Lenke til kommentar
Haha, kan virke slik =P selv synes jeg den er kjedelig, men er som sagt mange som liker den. Den er safe, så safe at den er i safe-klubben med JP Lè Male, Aqua di Gio, Black Code og diverse Lacoste =P

 

Men som sagt, den lukter jo ikke vondt.

8076330[/snapback]

 

liker meg godt i safe-klubben jeg =) hehe :p

 

Nei har vurdert å kjøpe meg en ny, men blir bare anbefalt de i "safe-klubben", for de lukter ok til godt på alle sies det. Og du kan legge til Hugo Boss i den klubben :p er utrolig mange som har den.

Du har ikke noen gode forslag som ikke er i den kategorien der vel? =)

Lenke til kommentar
Haha, kan virke slik =P selv synes jeg den er kjedelig, men er som sagt mange som liker den. Den er safe, så safe at den er i safe-klubben med JP Lè Male, Aqua di Gio, Black Code og diverse Lacoste =P

 

Men som sagt, den lukter jo ikke vondt.

8076330[/snapback]

 

liker meg godt i safe-klubben jeg =) hehe :p

 

Nei har vurdert å kjøpe meg en ny, men blir bare anbefalt de i "safe-klubben", for de lukter ok til godt på alle sies det. Og du kan legge til Hugo Boss i den klubben :p er utrolig mange som har den.

Du har ikke noen gode forslag som ikke er i den kategorien der vel? =)

8076419[/snapback]

 

Jeg har noen gode forslag ja:

 

http://www.basenotes.net/

http://www.sephora.com/

 

På disse sidene får du veldig mye info og tips til parfymer :)

Tror det er bedre enn at jeg anbefaler noen, på de sidene får du en ganske nøytral beksrivelse :)

Et annet forslag er å lukte på noen i perfymeri, da er du garrantert at du blir fornøyd=)

Lenke til kommentar
Det mange ikke tenker på, er hvordan parfymen lukter på deg selv. Selv om det er gode forslag her, er det ikke nødvendigvis slik at disse lukter godt på deg selv. Dette er veldig indiviuelt! Parfyme lukter meget annerledes på kroppen enn på et luktepapir ;)

8080462[/snapback]

 

Helt riktig. Parfymeduften må minst har vært på huden din i 15 min før duften utvikler sitt individuelle særpreg. Men det ser utrolig dumt ut når du står såpass lenge i butikken uten å foreta deg noe :p

Lenke til kommentar
Det mange ikke tenker på, er hvordan parfymen lukter på deg selv. Selv om det er gode forslag her, er det ikke nødvendigvis slik at disse lukter godt på deg selv. Dette er veldig indiviuelt! Parfyme lukter meget annerledes på kroppen enn på et luktepapir ;)

8080462[/snapback]

 

Dette er også veldig viktig ja :) Men som Jiucy sier, så er det vanskelig å finne ut når man står der og skal kjøpe, hvis man ikke prøver 4-5 stykker på forskjellige steder på kroppen ,tar seg en gåtur, og kommer tilbake og velger den man liker best :)

Lenke til kommentar

Lacoste Red Style In Play by Lacoste Cologne

 

Navn: Lacoste Red Style In Play by Lacoste Cologne

Pris: 400 +/- for 75 ml

Lukt: Den lukter friskt og godt og tar seg utmerket godt ut om sommeren

Den jeg bruker?: Ja, for tiden bruker jeg denne parfymen og trives godt med den

 

lacostestyleinplay75mlajy5.jpg

 

Deodorant: Jeg bruker Lacoste red og Hugo Boss

imagephpkz8.jpg

 

hugovz8.jpg

Lenke til kommentar

Beste parfymen for jenter...er 3 parfymer:P

1. Den jeg har nå Escada - Summer Heat (Sommer, frukt og romantikk :love: )

2.Hugo Boss - Deep Red (Mystisk :whistle: )

3.Ralph Lauren - Hot ( ehm, hot :D )

 

Beste Parfymen(e) for menn:

1. Lacoste - Red :dribble: *siklesikle*

2. Calvin Klein - One ( mandig overkropp :innocent: )

3. Jean Paul - Gaultier (Den e mandig :) )

 

Jeg holder en del til inne på Esthetique :whistle:

Lenke til kommentar
Dette er også veldig viktig ja :) Men som Jiucy sier, så er det vanskelig å finne ut når man står der og skal kjøpe, hvis man ikke prøver 4-5 stykker på forskjellige steder på kroppen ,tar seg en gåtur, og kommer tilbake og velger den man liker best :)

8086208[/snapback]

 

Man tar seg litt tid vettu, og med hjelp av dyktig butikkpersonale burde det hjelpe en god del :) Men jeg skjønner tankegangen, ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...