Gå til innhold

Wow maskinkrav,hvor mye over minimum krav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,tenkte å kjøre wow på den gamle maskinen min (2 kontoer)

Den er bare 800 mhz med 384 ram og 32mb skjermkort.

Minimums kravene er vel strengt tatt 800 256ram og 32 mb skjermkort.

Prøvte dette,men dette funket liksom bare ikke, tok lang tid før folk beggynte å dukke opp i IF.

Spørsmålet mitt er om det vil hjelpe med et bedre skjermkort,eller om jeg må ha meg ny prosessor også,for å få det spill bart...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

oppgrader alt du :p

ikke noe av det der er bra nok.. tar sikkert 10min bare å komme seg inn i IF!

ja det vil hjelpe med oppgradering, både cpu ram og gpu :)

Endret av *@lex*
Skrevet

Ville anbefalt å oppgradere ja.. Selv oppgraderte jeg fra 1gb ram til 2gb, merket stor forskjell i loading og sånt. Vil ikke tenke på hvordan det er med 384mb ram...

Skrevet

Vist du skal kjøre 2stk samtidig, anbefaler jeg 3.6ish ghz, 2gb ram, 256mb eller bedre skjermkort.

Er ikke sikker, men vist du har dualcore CPU med 1,5ghz på hver, så kan du åpne ett spill på den ene og ett spill på den andre, eller i ditt tilfelle 2 wow... og spille...

Selv hr jeg kjørt 3 wow kontoer på engang uten mye lagg, en del i IF, men det var bare når jeg logget på, etter det så "smootha" deg seg ut.

Skrevet

WoW hadde fin framerate når jeg brukte Geforce 1 med 32Mb ram i maskinen som ellers har 768Mb ddr-ram og xp2500+ cpu. Jeg ville oppgradert ram først, det tror jeg vil ha størst påvirkning på ytelsen. Så ville jeg gått for raskere prosessor om du har mere penger å avse til datamaskinen, til sist ville jeg oppgradert skjermkortet.

Skrevet

uhm tror noen missforsto her.

Jeg har 2 maskiner, hovedmaskinen går greit,men den gamle pcen er rett og slett ikke god nok,skal prøve å kjøre wow på denne. ;)

Skal prøve med nytt skjermkort og mer ram tror jeg , i første omgang.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

For å si det sånn:

Med 256 mb minne måtte jeg gå OM ironforge (med laveste innstillinger). Med 768 klarte jeg det GREIT, ikke noe spesielt bra.

Skrevet
For å si det sånn:

Med 256 mb minne måtte jeg gå OM ironforge (med laveste innstillinger). Med 768 klarte jeg det GREIT, ikke noe spesielt bra.

6707594[/snapback]

Ok med mine 1036mb lagger jeg i orgrimar sånn i 3 tiden når alle er der. men bare litt. 2gb er anbefalt hvis du skal spille uten lagg.
Skrevet

Har 2 maskioner med 512mb, selv etter å drept alle prosesser som ikke var livsnødvendige var det veldig plagsomt å spille. Jeg vil si at man må ha MINST 768Mb ram.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...