SirKenneth89 Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 (endret) Jeg kjøpte PSPen på lanseringsdagen 1 september i fjor. I begynnelsen spilte jeg en del på den (Ridge Racers, Wipeout, Virtua Tennis), men etterhvert ble den mindre og mindre brukt. Kjøpte GTA: LCS når det kom, og har bare spilt det i 9 timer og er litt lei! Kjøpte også Daxter for 1 måned siden, bra spill, men det frister liksom mer å spille Oblivion, Call of Duty 2 eller f.eks. Tomb Raider på Xbox 360en! Skal jeg selge den på QXL? (Har PSP Value Pack m/ GTA: LCS + Daxter + 512MB Minnekort). HVOR MYE TROR DERE JEG KAN FÅ FÅR ALT DETTE PÅ QXL? Og kommer det noen "store" spill til PSP nå framover?? Ps. En annen grunn til at jeg vurderer å selge min PSP, er at jeg trenger penger til Wii Endret 19. august 2006 av SirKenneth16
FonderPrism Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Etter å ha kikket litt rundt på de annonsene som ligger av PSP'er på QXL så vil jeg tro at du kan få 1200-1500, kommer ann på hvor heldig du er med timingen (hvor mange andre annonser det finnes o.l). Ellers tror jeg nok det lureste er å heller selge den på ett forum eller til en venn, siden du da ofte vil få en noe høyere pris for det. Elkjøps priser på pakken din (internettbutikken): PSP Value Pack - 1500 GTA: Liberty City Stories - 300 Daxter - 400 512 Mb Minnebrikke - (MPX) ~300 Sum: 2500 -> Brukt ~1250
Bertelsen Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Det kommer også an på hvilken firmware du har, hvis du har 2.7 eller høyere vil du kanskje ikke få solgt den i det heletatt. Men nå vet ikke jeg hvor smarte dem på Qxl er.
MiRaCL Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Har du firmware 1.5, så har den jo litt verdi. Psp er såpass billig nå at det er vanskelig å få noe for den brukt, de fleste driter vel i orginal spill da man kan kjøre spill fra minnekortet hvis man har mulighet. Memorystick pro duo har jo rast i pris og er ikke vært stort lengre. Solgte mine 2 psp'er med 1x 1gb ms pro duo,logitech playgear pocket, 5 spill for 3800.- på qxl før jul for å kjøpe meg xbox360. Men kan aldri tenke meg at man får noe serlig for en psp idag :/ (burde egentlig bare ha beholt psp'ene og droppa å kjøpe 360,da jeg har brukt den max 15 timer siden jeg kjøpte den )
SirKenneth89 Skrevet 20. august 2006 Forfatter Skrevet 20. august 2006 Hvis jeg selger alt hver for seg på QXL, kanskje får jeg mer for det da? hmm...
akristina92 Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Jeg bare lurer; hvor mye skal du ha for den? Jeg er nemlig interessert i en PSP med et brukbart minnekort og nedgradert firmware, og kanskje et spill, men det skal helst være litt billig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå