Gå til innhold

Sparket ut av senga

Anbefalte innlegg

Skrevet

....av kvinnfolket.

Kjørte å hentet henne på en fest. Vi hoppet til sengs 10 minutter senere blir jeg sparket ut av senga. Jeh ho har drikket for mye, å nå søvnjogger ho.

Hva gjør jeg nå? Binder ho fast?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Legg deg på sofaen, og spill dritbitter i morgen når hun kommer inn i stua og ser du ligger på denvonde sofaen alene.

6702883[/snapback]

Vel, har insett har jeg må sove på sofaen. Men den nye sofaen er crap å sove på. Så nå har jeg funnet fram tyrkeren å øl. Litt lett sove medisin :dribble:

Ohjes. Noen skal spankes i morgen gnd.gif

Skrevet

whoa! Her trengs det disiplin mann!

Enten det, eller så får du sove på sofa'n, gi hu skikkelig dårlig samvittighet, så blir det kanskje no på deg i mårra :D

Trenger du noen å skåle med, så får du skrike ut!

Skrevet
Legg deg på sofaen, og spill dritbitter i morgen når hun kommer inn i stua og ser du ligger på denvonde sofaen alene.

6702883[/snapback]

Vel, har insett har jeg må sove på sofaen. Men den nye sofaen er crap å sove på. Så nå har jeg funnet fram tyrkeren å øl. Litt lett sove medisin :dribble:

Ohjes. Noen skal spankes i morgen gnd.gif

6702905[/snapback]

Tyrker å øl - Digg :D Ring noen kompiser og be over også da :D

Skrevet

Det er nå du skal være lur..

Legge deg fint ned på sofaen, ikke si noen ting...Kanskje lage frokost til henne, så skal du nok se at hvis hu blir sinna på deg etter ei fyll, så klarer hu kanskje tenke litt tillbake og kommer på å snill du var?

Skrevet

nei for all del, hvis du sover på soffan, ikke stå opp før henne.... la henne få se at du ligger der og sover på den vonde sofaen...

Skrevet

Skal du krype til korset nå som hun er drittsekk, vil hun finne ut at du er lett å styre, og hun vil ikke se på deg som en utfordring lengre (les: attraktiv). Vis at du ikke lar deg herse meg, men bare hold deg rolig og behersket.

Skrevet (endret)
hva sa dama di da ? :p

6704140[/snapback]

Ja, lurer på samme :p

6704185[/snapback]

Han er vel opptatt :innocent:

Endret av maskot

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...