pessimisten Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Og hvordan kan man vite at programmet ikke i hemlighet sender all denne informasjonen videre til en annen mottaker et sted? Bare lurer jeg. 6722616[/snapback] det er jo en risko man må ta
ChrML Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Og hvordan kan man vite at programmet ikke i hemlighet sender all denne informasjonen videre til en annen mottaker et sted? Bare lurer jeg. 6722616[/snapback] det er jo en risko man må ta 6722634[/snapback] Sa pessimisten . Jo, er enig i det, men det kan forsåvidt alle programmer gjøre hvis de vil. Er selv en programmerer og veit hvor enkelt man kan lage faenskap på andres PC. Tar vel to timer å skrive noe i et program som logger alle tastetrykka dine og sender det til en hotmail konto som du eier, og det kunne enkelt integreres i hvilket som helst program.
pessimisten Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Og hvordan kan man vite at programmet ikke i hemlighet sender all denne informasjonen videre til en annen mottaker et sted? Bare lurer jeg. 6722616[/snapback] det er jo en risko man må ta 6722634[/snapback] Sa pessimisten . Jo, er enig i det, men det kan forsåvidt alle programmer gjøre hvis de vil. Er selv en programmerer og veit hvor enkelt man kan lage faenskap på andres PC. Tar vel to timer å skrive noe i et program som logger alle tastetrykka dine og sender det til en hotmail konto som du eier, og det kunne enkelt integreres i hvilket som helst program. 6722953[/snapback] kunne du lagd et sån program? standalone eller noe som ikke trenger instalasjon? har vært ute etter noe sånt en stund nå hovedideen er å overvåke pc'er i nettverket mitt
pessimisten Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 testa ghost keylogger, avast driver å sanpper det opp og vil fjerne det...er det noen måte å omgå avast på?
ChrML Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 kunne du lagd et sån program? standalone eller noe som ikke trenger instalasjon? har vært ute etter noe sånt en stund nå hovedideen er å overvåke pc'er i nettverket mitt 6723408[/snapback] Sorry, har for mye å gjøre akkurat nå. Jobber med MTA den lille tiden jeg har foran PC'en, resten av tiden er jeg ute og herjer. Du må nok tillate exe filen i Avast hvis det er mulig. Hvis ikke, veit jeg ikke... annet enn å deaktivere keyloggeren helt når du ikke skal logge og skru av antivirus når du skal logge. Kanskje få den til å spørre deg om du vil fjerne det istedenfor at den gjør det automatisk hvis det er mulig? Se gjennom innstillingene...
rvenes Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Kan du ikkje anmelde han da? om du virklig vil ta hevn? Ser ikkje problemet.
ChrML Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 (endret) Kan du ikkje anmelde han da? om du virklig vil ta hevn?Ser ikkje problemet. 6724120[/snapback] Anmelde broren sin for å tjuvlåne PC-en hans? Les første post please . Trur purken hadde fått seg en god latter. Endret 22. august 2006 av chrml
kjehaako Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 (endret) Og hvordan kan man vite at programmet ikke i hemlighet sender all denne informasjonen videre til en annen mottaker et sted? Bare lurer jeg. 6722616[/snapback] Tja, det går jo ikke ut over andre enn offeret, da . Endret 22. august 2006 av kjehaako
iChristian Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 testa ghost keylogger, avast driver å sanpper det opp og vil fjerne det...er det noen måte å omgå avast på? 6723767[/snapback] Finnes det ingen ignore-mulighet i programmet?
Knast Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Hvis det innholder spyware eller trackers så fanger vel brannmuren dette? Eller går det rimdt dette også?
ChrML Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Hvis det innholder spyware eller trackers så fanger vel brannmuren dette? Eller går det rimdt dette også? 6724405[/snapback] Ja, brannmuren vil spørre om det skal få tilgang til internett. Bare å blokkere det fra internet da keyloggeren skal i teorien ikke trenge internet... grunn til å bli mistenkelig hvis det prøver seg på det annet enn å sjekke for oppdateringer eller lignende.
EnglishAudio Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 jeg har et simpelt prog som logger passord når man logger seg på, men det sleit jeg en stund med å finne så du får det ikke gratis..
pessimisten Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 jeg har et simpelt prog som logger passord når man logger seg på, men det sleit jeg en stund med å finne så du får det ikke gratis.. 6725415[/snapback] hva må til da? jeg har slitt en stund med å finne noe slikt Lomz: det er mulighet for "ingen handling" men da blir programmet blokert så man ikke kan kjøre det
Swolebraham Lincoln Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 jeg har et simpelt prog som logger passord når man logger seg på, men det sleit jeg en stund med å finne så du får det ikke gratis.. 6725415[/snapback] Har du sagt a,må du si b.
Øssa Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 (endret) Crawford: Hvis det er broren din du skal ha passord til og han har hotmail har han vel et secret question som sikkert ikke er så vanskelig for deg Endret 22. august 2006 av Øssa
Swolebraham Lincoln Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Crawford: Hvis det er broren din du skal ha passord til og han har hotmail har han vel et secret question som sikkert ikke er så vanskelig for deg 6725979[/snapback] Er ikke sikkert,mitt secret question er bare noe tull som jeg ikke veit svaret på selv engang.
pessimisten Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 (endret) Crawford: Hvis det er broren din du skal ha passord til og han har hotmail har han vel et secret question som sikkert ikke er så vanskelig for deg 6725979[/snapback] secred question blir sent på mail da? Endret 22. august 2006 av pessimisten
SvennAndre Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Det fins programmer som du bare skriver inn email adressen og vips, så er den kontoen sperra. Får ikke logget på, uansett. Må lage ny konto isåfall. Eneste nedturen er at programmet må stå og kjøre konstant om det skal funke. Men funke, det gjør det.
Øssa Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Crawford: Hvis det er broren din du skal ha passord til og han har hotmail har han vel et secret question som sikkert ikke er så vanskelig for deg 6725979[/snapback] secred question blir sent på mail da? 6726034[/snapback] Hm? Hvordan da? Hvis du sier du har mista passordet ditt må du svare på secret question(s) og så kan du bytte passord. Nytter jo ikke sende et secret question til den mailen du ikke har passord til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå