deleder Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Har 2 knapper på min Dell Inspiron 6000 som er ødelagt, de sitter bare halvveis på. Sendte mail til Dell og spurte om dette. De mente at at garatien hadde gått ut, og at jeg måtte kjøpe et nytt. Er ikke dette litt drøyt? Først så skrev jeg om batteriet mitt som holder i 20 min, da måtte jeg kjøpe nytt for 1200kr. Men jeg er heldig og får et gratis pga at Dell trekker batterier tilbake. Men har bare tastaturet garanti på 1 år? Et annet spørsmål er om RAM. Har nå 512, ville gjerne ha minst 1gb. Lønner deg seg å kjøpe en 512 brikke eller bare kjøre på med en 1gb brikke til? Eller blir det dårlig med 1 1gb brikke og en 512?
melsom Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Du har 3 års reklamasjon på alle delene på pc'en utenom batteriet (ett år, mange krangler fortsatt om dette ). Dersom du drar opp reklamasjon istedenfor garanti får du nok et nytt tastatur ganske så fort Når det gjelder ram så skal det gå helt fint å bruke ram av to forskjellige størrelser.
deleder Skrevet 17. august 2006 Forfatter Skrevet 17. august 2006 Du har 3 års reklamasjon på alle delene på pc'en utenom batteriet (ett år, mange krangler fortsatt om dette ).Dersom du drar opp reklamasjon istedenfor garanti får du nok et nytt tastatur ganske så fort Når det gjelder ram så skal det gå helt fint å bruke ram av to forskjellige størrelser. 6694279[/snapback] Er morsomt at DELL krangler på dette da. Hei Lars, Siden garantien pÃ¥ ditt system er gÃ¥tt ut sÃ¥ kan jeg ikke gjøre annet enn Ã¥ sende be salgsavdelingen gi deg et prisoverslag pÃ¥ et nytt tastatur, dette skulle du da klare Ã¥ skifte selv. Jeg ber dem sende deg ett konstadsforslag sÃ¥ kan du selv vurdere saken ut i fra det. ........................................ Med vennlig hilsen ******* Dell Teknisk Support Telefon 67 11 68 82 Man - Tor 08:00 - 17:00 Fredager 08:00 - 16:00 http://www.dell.no Servicetag: ........................................ Det kan hende du vil motta en separat e-post med spørsmÃ¥l om Ã¥ delta i en spørreundersøkelse, her vil vi be deg om feedback pÃ¥ e-mail servicen du mottok fra Dell. Vi er svært takknemlige om du tar deg tid til Ã¥ svare, da vi bruker svarene til Ã¥ forbedre servicetilbudet vÃ¥rt. Original Message Follows: ------------------------ Jeg har faktisk et annet problem. 2 knapper er l�se og d�rlige, de sitter bare "halveis" p�, s� de g�r av veldig ofte � jeg m� sette dem p� igjen, hva gj�r jeg med det?
Axefjord Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Garanti er noe produsent gir med pc'en. Når det gjelder dell, er standard garanti 1år, for 3 eller 5år, må man betale ekstra. Om du ikke har gjort dette, har du kun et år garanti. Reklamasjon, derimot varer i 2år. Reklamasjon er gitt av den norske lov og butikker som selger varer i norge, må rette seg etter den. Så hvis du nå søker reklamasjon på denne pc'en, og forklarer hvordan ting har seg, så kan du få medhold fra dell.
deleder Skrevet 17. august 2006 Forfatter Skrevet 17. august 2006 Garanti er noe produsent gir med pc'en.Når det gjelder dell, er standard garanti 1år, for 3 eller 5år, må man betale ekstra. Om du ikke har gjort dette, har du kun et år garanti. Reklamasjon, derimot varer i 2år. Reklamasjon er gitt av den norske lov og butikker som selger varer i norge, må rette seg etter den. Så hvis du nå søker reklamasjon på denne pc'en, og forklarer hvordan ting har seg, så kan du få medhold fra dell. 6694801[/snapback] Men er det ikke merkelig at de ikke nevner reklamasjon, og det første de gjør er å prøve å selge meg et nytt tastatur?
deleder Skrevet 17. august 2006 Forfatter Skrevet 17. august 2006 Synes Dell virker som noen luringer. Har iallefall sendt dem et spørsmål om et tastatur er beregnet for å fungere i mer enn 13 måneder. Spennende og se hva de svarer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå