Gå til innhold

Zepto Znote 6214W spørsmål


DC++_?

Anbefalte innlegg

Har vurdert å kjøpe en bærbar data en stund nå og har sett meg ut denne.

Jeg lurer på om disse oppgraderingene er optimale i forhold til pris

 

Intel T2400->T2500 +575kr

1*Kingston 1gb 533mhz->2*Kingston 1gb 533mhz +775kr

Hitachi 80gb 5400rpm->Hitachi 80gb 7200rpm +458kr

 

Vil dette oppsettet i kombinasjon med nVidia 7600 klare å dra spill som GTA:SA, Heroes 5 og KOTOR 1/2 på middels grafikk?

 

Er vant med en 3 år gammel Compaq stasjonær som i sin tid kostet 4000kr (ble oppgradert til Radeon 9600XT + 512mb ekstra ram) Men regner med mye bedre ytelse?

 

Compaq'en er nå koblet til en Bang & Olufsen via S-video. Har en annen gammel 21" Phillips som jeg tenkte å koble til Zepto'en for å se filmer. Denne har ikke S-video, men går det med VGA?

 

Takker for alle svar. (Vurderer ingen andre dataer så helst ikke foreslå andre og gjør meg usikker :p)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil dette oppsettet i kombinasjon med nVidia 7600 klare å dra spill som GTA:SA, Heroes 5 og KOTOR 1/2 på middels grafikk?

 

Jeg har ikke testet noen av de spillene ennå. Men jeg er rimelig sikker på at 7600 kjører San Andreas på høyeste grafikkinnstillingene. Jeg er iallefall veldig fornøyd med skjermkortet... og jeg tror ikke jeg kunne fått tak i bedre for pengene.

 

Compaq'en er nå koblet til en Bang & Olufsen via S-video. Har en annen gammel 21" Phillips som jeg tenkte å koble til Zepto'en for å se filmer. Denne har ikke S-video, men går det med VGA?

 

Jeg har også en gammel Phillips 21" :D Men dette er bare negativt. Fordi jeg får ikke skikkelige signaler på den. I prinsippet skal det gå ann å få bilde med S-video på alle gamle fjernsyn med scart-inngang om man følger denne guiden her: mekking

Jeg har gjort dette og det virker på alle TVene med vanlig scart uten s-video hittil bortsett fra min Phillips 21". Nå har jeg gitt opp! :mad: Men du kan gjerne prøve på din om du vil :)

Lenke til kommentar

kehax, Takk for et veldig godt innlegg. Har akkurat den scart kontakten på bildet og basis kunnskapene som trengs når det kommer til lodding så tror jeg skal gi den guiden et forsøk.

 

Forresten noen som vet sånn ca. hvor lang tid Netshop bruker fra de mottar bestillingen til den sendes ut? (minne, prosessor og harddisk skal konfigureres og testes)

Lenke til kommentar
Forresten noen som vet sånn ca. hvor lang tid Netshop bruker fra de mottar bestillingen til den sendes ut? (minne, prosessor og harddisk skal konfigureres og testes)

 

De begynner ikke å mekke på den før dagen etter at du har bestillt. Også blir den sendt klokken fire. Slik var det med min. Jeg kunne hente min på posten like før klokken 2000 dagen etter de hadde sendt den. Men det er ikke sikkert det går like raskt med posten dit hvor du bor. Her er en tabell på hvor lang tid pakken bruker i posten: tabell

Lenke til kommentar

Bor i Oslo så tror ikke posten bruker allverdens tid hverken fra Oslo eller Sandefjord. Bestilte Zepto'en torsdag kveld så de har hatt hele fredag og eventuelt lørdag på å mekke den. Har enda ikke blitt sendt ut. Regner med at jeg får den tidlig neste uke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...