Gå til innhold

GeForce 7950 GT neste måned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å jeg som akkurat har bestillt meg et  7900GT...vel, er det ikke typisk :nei:

Det har heldigvis 512MB med ram,får håpe det holder en stund. Noen som har et 7900gt. og i er cpu begrenset, som kan fortelle meg hvor mange poeng de får?

6691620[/snapback]

 

med en AMD 64 X2 4200 CPU, en gb ram med et 7900 GT kort får jeg ca 5400 i 06, og ca 9300 i 05..

Men, hvis prisen synker på 7900 GT skal jeg uten tvil ha et til.

Lenke til kommentar

helt enig med oysfaerg her, idiotisk å oppgi en score i 3dmark uten at resten av systemet er inkludert. jeg scorer 4150 poeng med mitt 7800GT, se profil for info. ergo burde 7950GT score langt bedre hvis det får en relativt sprek dual core cpu, som f.eks E6600

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
helt enig med oysfaerg her, idiotisk å oppgi en score i 3dmark uten at resten av systemet er inkludert. jeg scorer 4150 poeng med mitt 7800GT, se profil for info. ergo burde 7950GT score langt bedre hvis det får en relativt sprek dual core cpu, som f.eks E6600

6692030[/snapback]

Mulig at det er poengsummen for skjermkortet alene. Men jeg regner med at cpuen uansett har en viss innvirkning på resultatet. Så jeg er ening i at det var upassende å skrive det på den måten i artikkelen.
Lenke til kommentar
helt enig med oysfaerg her, idiotisk å oppgi en score i 3dmark uten at resten av systemet er inkludert. jeg scorer 4150 poeng med mitt 7800GT, se profil for info. ergo burde 7950GT score langt bedre hvis det får en relativt sprek dual core cpu, som f.eks E6600

6692030[/snapback]

Les lenken til VRzone så får dere ihvertfall svar på hvor tallene kommer fra.

 

Så håper jeg det snart kommer nye serier, med færre kort, for nå er det så mange modeller der ute at man bare får vondt i hode av alt sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...