Gå til innhold

Hva er de mest krevende spillene i dag?


Anbefalte innlegg

Det finnes en trial der du får bryne deg på start øyen. Om du har interesse til å se hvor fantastisk det faktisk er. Selv om du ikke har sjanse i havet til å kjøre det på fullt.

6706750[/snapback]

Jeg velger å ikke se hvor fantastisk det er; jeg har lite lyst til å bli hekta på noe slikt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det finnes en trial der du får bryne deg på start øyen. Om du har interesse til å se hvor fantastisk det faktisk er. Selv om du ikke har sjanse i havet til å kjøre det på fullt.

6706750[/snapback]

Jeg velger å ikke se hvor fantastisk det er; jeg har lite lyst til å bli hekta på noe slikt. :)

6706793[/snapback]

Det er ikke sånn at du blir hekta. Starten er gørr!

Lenke til kommentar

Prey er rimelig kravstor..kjører på mellom 40-60 fps med alt på max i 1600x1200.

Til sammenligning kjører BF2 på 80-100 fps med alt på max i samme oppløsning.

Quake 4 er låst til 60 fps (online hvertfall) så det er begrenset hvor mye resurser dette krever.

Endret av Xenofil
Lenke til kommentar
Prey er rimelig kravstor..kjører på mellom 40-60 fps med alt på max i 1600x1200.

6709523[/snapback]

Jeg kaller ikke det kravstor; det er jo et nytt spill...

 

Quake 4 er låst til 60 fps (online hvertfall) så det er begrenset hvor mye resurser dette krever.

6709523[/snapback]

Jeg har hørt at Quake IV skal kreve en del.

 

Yay! Sjekka nettop specs til Crysis på Spillmagasinet.no og jeg står til anbefalte! Skal kjøpe DX10 kort... mangler bare Vista.. og det koster jo skinn og bein!

6709551[/snapback]

Er det offisielle specs? Såvidt jeg har hørt, finnes det ikke noen endelige offisielle specs ennå.

Lenke til kommentar
Prey er rimelig kravstor..kjører på mellom 40-60 fps med alt på max i 1600x1200.

6709523[/snapback]

Jeg kaller ikke det kravstor; det er jo et nytt spill...

 

Quake 4 er låst til 60 fps (online hvertfall) så det er begrenset hvor mye resurser dette krever.

6709523[/snapback]

Jeg har hørt at Quake IV skal kreve en del.

 

Yay! Sjekka nettop specs til Crysis på Spillmagasinet.no og jeg står til anbefalte! Skal kjøpe DX10 kort... mangler bare Vista.. og det koster jo skinn og bein!

6709551[/snapback]

Er det offisielle specs? Såvidt jeg har hørt, finnes det ikke noen endelige offisielle specs ennå.

6717611[/snapback]

 

1. Tror ikke Pray er så krevende, tungt er det nok, men ikke for tungt :p Kjører det helt fint :)

 

2. Krever ikke så veldig mye, jeg kjører det på fullt med 1280x1024 med min, (se profil)

 

3. Vet ikke om det er ofisielle enda, men jeg står hvertfall over minimum på de som står der :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...