Gå til innhold

eletrisk mage trener

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ikkje vits i kjøpe hvis du ikkje har lyst å skifte batteri etter hver gang du bruke dem..

6687206[/snapback]

LOL.

Jeg kjøpte en slik for et par år siden. Trodde den skulle bruke batteri som bare det, men har kun bytta batteri en gang, har 11 igjen :innocent:

Jeg syns ikke den duger så enormt bra, føles godt etterpå.. :w00t:

Skrevet
ikkje vits i kjøpe hvis du ikkje har lyst å skifte batteri etter hver gang du bruke dem..

6687206[/snapback]

ja jeg har heller aldri byttet batteri den er noen år nå ! ikke så veldi mye brukt da

Skrevet

Du får sikkert muskler. men blir det muskler som er utholdene, eller sånn at du kan løfte 100 kilo i 2 sekunder?

skaff eg en slik en http://www.toolbarn.com/cgi-bin/bigimage.cgi/DH40MR/ , et STORT borr og en fjellvegg.

Den er rett å slett dritkul. Den ca en halvmeter lang og rister som bare f. Denne får man virkelige muskler av... Og det ser mye kulere ut :cool: (har borra litt ekstra mange hull på jobben :p )

Skrevet
Du får sikkert muskler. men blir det muskler som er utholdene, eller sånn at du kan løfte 100 kilo i 2 sekunder?

skaff eg en slik en http://www.toolbarn.com/cgi-bin/bigimage.cgi/DH40MR/ , et STORT borr og en fjellvegg.

Den er rett å slett dritkul. Den ca en halvmeter lang og rister som bare f. Denne får man virkelige muskler av... Og det ser mye kulere ut :cool: (har borra litt ekstra mange hull på jobben :p )

6687315[/snapback]

Ehm.. kan ikke si jeg har sett det hjelpe mye :D

Skrevet

Jeg husker at jeg prata med ei på countryfestivalen som mente at denne funka. men hu måtte bruke den hver dag. eller så forsvant musklene veldig fort. Funka lissom til å stramme opp enkelte deler av kroppen.

Nå var vi begge fulle så det kan være en del fyllevas...

Skrevet

Fordi støtene er altfor små til at musklene blir noe særlig forandret. Muligens i veldig liten grad, men ty heller til situps eller annen magetrening for å få ordentlige resultater.

Skrevet

det stod på tvins.no at 10 min med den mage treneren tilsvarer 600 sit ups! det tviler jeg ganske mye på at det gjør ;)

trur du burde holde deg til vanlig trening :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...