Jump to content
Sign in to follow this  
Tafsen

Utestengelsen av Scholes og Rooney

Recommended Posts

Er det andre enn meg som reagerer på dette? For det første så synst eg absolutt ikkje det var rødt kort til Rooney til å begynne med. Han får rødt kort for noko som kan betraktas som ein vanleg hodeduell nå til dags. Kor ofte skjer det ikkje at ein speler får ein albue i trynet? Berre sjå på Oliver Ocean, I nesten kvar einaste duell han går opp treffer albuen hans motstandaren i hovudet. Rooney såg på ballen heile tida, kva gjorde han så var så annerledes at det fortente 3 kampers karantene?

Og for det andre, for to år sida fekk Liverpools Steven Gerrard Neil Mellor rødt kort. Dei fekk ingen karrantene. Er ikkje dette litt urettferdig?

Såklart reagerer jeg, altså, Scholes sin er grei, men Rooney sin er så latterlig at det blir komisk. Jaja, vi har vist i alle år at FA har noe i mot oss. Dette hadde aldri skjedd hvis det hadde vært en Chelsea-spiller.

Såklart reagerer jeg, altså, Scholes sin er grei, men Rooney sin er så latterlig at det blir komisk. Jaja, vi har vist i alle år at FA har noe i mot oss. Dette hadde aldri skjedd hvis det hadde vært en Chelsea-spiller.

6685692[/snapback]

Dei måtte jo stå over ein kamp i amsterdam turneringa også, så egentlig blir det jo 4 kampers karantene.

Korleis er det mulig at Liverpool spelere slipper unna i samme turnering? Er FA korrupte eller?

Dei måtte jo stå over ein kamp i amsterdam turneringa også, så egentlig blir det jo 4 kampers karantene. 

Korleis er det mulig at Liverpool spelere slipper unna i samme turnering? Er FA korrupte eller?

6686501[/snapback]

FA = Fucking Assholes?

De er nok litt kjøpte, eller så er alle lederne der enten scousere eller cockney...

Karantene er ikke bra! Men rødt kort syns jeg helt ok! Hvis de vil ha vekk stygge albuer så må de gjøre noe..

6693567[/snapback]

Joda, er enig med deg der. Men det blir feil å gi rødt kort til rooney og la alle andre slippe unna. Det skjedde jo akkurat det samme seinare i kampen berre at då brukte ein Porto speler albuen på ein united speler. Ingen ting skjedde...

hvis du leser her så ser du at Rooney truer med streik.. det syns jeg er rett og slett patetisk.. når du kommer med albuen i tryne på en motspiller, så trurer du ikke med streik, hvis du får straff.. da skal du legge deg flat og være ydmyk, si (offentlig)unnskyld til spilleren og glemme saken.. eventuelt legge inn anke

hvis du leser her så ser du at Rooney truer med streik.. det syns jeg er rett og slett patetisk.. når du kommer med albuen i tryne på en motspiller, så trurer du ikke med streik, hvis du får straff.. da skal du legge deg flat og være ydmyk, si (offentlig)unnskyld til spilleren og glemme saken.. eventuelt legge inn anke

6720144[/snapback]

Du har tydeligvis ikke set situasjonen du. Jeg blir grenseløst irritert over sånne som deg som kommer med sånne kommentarer uten å ha sett situasjon. Tragisk.

sorry meg, men jeg så innlegget ditt, og tenkte at du blir ganske sur hvis jeg skriver dritt om rooney..  :D

men det streik greiene syns jeg er overdrevet av Rooney

6720228[/snapback]

Han har rett til det, sikkelig feigt av FA...

Når FA behandler United og dems spillere slik er det bare rettferdig at Rooney tar igjen. FA har forskjellsbehandlet United nok gjennom åra.

i vaffal dommerne.. kan f.eks si kampen mot spurs.. ballen var 1 meter inne i manu's mål på stillingen 0-0.. dommeren dømte IKKE mål.. hva er det for en dust?

6720285[/snapback]

Jeg tenkte motsatt. FA er hele tiden ute etter å ta United. Den situasjonen med Tottenham får du nesten snakke med dommern om.

jeg mener at alle engelske dommere, alltid har en tanke om å hjelpe manu..

hadde det vært penger i bildet, så hadde dette vært verre en italia skandalen

6720352[/snapback]

Morsom du. Tydelig at du har peiilng på det du snakker om :thumbup:

jeg mener at alle engelske dommere, alltid har en tanke om å hjelpe manu..

hadde det vært penger i bildet, så hadde dette vært verre en italia skandalen

6720352[/snapback]

Morsom du. Tydelig at du har peiilng på det du snakker om :thumbup:

6720473[/snapback]

Hadde akkurat tenkt å nevne det samme. Liten peiling på fotball, ikke minst United.