Senshi Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Hei, Damen har snart bursdag, og jeg tenkte å kjøpe ny laptop til henne. Hun stiller ikke store krav til den, men jeg mener at den bør ha følgende: - Skjerm: 15 tommer. Med god oppløsning. - Prosessor: Intel Core Duo - Minne: 1024 MB skulle vel holde - Harddisk: Min 60 GB - Grafikk: Må ha brukbart grafikkort, så det går an å dra i gang noen spill. - WLAN: IEEE 802.11a+b+g - LAN: JA - Bluetooth: Ikke viktig - IR: JA - Optisk: 8x Dual layer DVD brenner, DVD+/-RW - Strøm/batteritid: Bør ha 3-5 tmers batteritid. - Vekt: Max 3 kg. Hun skal ha den med på skole etc. - Operativsystem: Har orginal WIN XP liggende. Trenger ikke følge med. Noen som vet om noen kjekke tilbud for tiden? Håper noen kan gi meg noen hotte tips. Mvh Senshi
Jada-jada Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Da er vel Dell 6400 mitt i blinken men den har 15,4 skjerm (bare +++)
knutert Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Ville tatt en titt på HP, de har nettopp satt ned prisene med 33% enkelte steder! Sjekk nx7400 f.eks.: http://infotec.no/PartDetail.aspx?q=p:1013088
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå