Vice Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Er det ikke slik at man kan legge til klantag uavhengig av navnet , inne i selve BF2 da??
Steina Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Slik som prefiks i BF2 mener du? Nei, det opplegget er helt idiotisk. Du kan ikke ha bindestrek i prefiks i 2142 heller, som i BF2. Dessuten, prefix er bare stygt. Derfor lager man konto med klantag, som man i 2142 HELLER ikke kan, fordi man ikke kan ha bindestrek i nickname. Dette håper jeg virkelig at EA\DICE gjør noe med. Det er helt lattelig at man ikke kan bruke andre tegn en bokstaver og tall. Man får ikke så mange kombinasjoner av nick slik det er nå. Da må man isåfall skrive med l33t skr1f7
Moal Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Slik som prefiks i BF2 mener du?Nei, det opplegget er helt idiotisk. Du kan ikke ha bindestrek i prefiks i 2142 heller, som i BF2. Dessuten, prefix er bare stygt. Derfor lager man konto med klantag, som man i 2142 HELLER ikke kan, fordi man ikke kan ha bindestrek i nickname. Dette håper jeg virkelig at EA\DICE gjør noe med. Det er helt lattelig at man ikke kan bruke andre tegn en bokstaver og tall. Man får ikke så mange kombinasjoner av nick slik det er nå. Da må man isåfall skrive med l33t skr1f7 6756885[/snapback] kan jo bare gå inn på "mine dokumenter" også trykke på battlefield 2, så åpne global i notisblokk. Der kan man skifte pre-fix med hva man vil (6 bokstaver).
Steina Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Ja, jeg vet det, men som sakt, prefix er stygt. Og at du ikke har valgene å bruke de tegnene i bindestrek og nick er bare lattelig.
Moal Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Ja, jeg vet det, men som sakt, prefix er stygt.Og at du ikke har valgene å bruke de tegnene i bindestrek og nick er bare lattelig. 6757669[/snapback] Synes det bare sparer folk for mye forvirring.
Vice Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Ja, jeg vet det, men som sakt, prefix er stygt. 6757669[/snapback] Nå er jo vanlige klantagger like stygt, så det at "prefix er stygt" er ikke noe argument i seg selv.
Steina Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 (endret) Prefix lager mellomrom mellom prefix og nick. btw. Moal: Du har aaalt for stor signatur. Les reglene Endret 28. august 2006 av Steina
.tomf Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Litt mellomrom skader ingen. feks. "eMos tomfo" er penere enn "-eMos-tomfo" IMO.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå