Gå til innhold

BF2 News - Veteran's Program )

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snodig at enkelte får feil, jeg prøvde først med et annet navn og da fikk jeg feilmeldingen "navnet er i bruk..etc" som forventet, men når jeg så tastet inn navn + pass for mitt virkelige nick så gikk det helt greit. :shrug:

Skrevet

Mulig det er jeg som er helt på jordet her, men siden man kan endre nick i BF2142, kan det da ikke være at noen har kommet dere i forkjøpet og registrert BF2 nicket deres? Da gir det jo mening at det kommer en melding om at navnet allerede er i bruk.

Skrevet
Kommer melding om at mitt nick i BF2 allerede er i bruk, som at det nicket alt har blitt brukt til å registrere et nytt nick i 2142.... hvis du skjønte det?

6751607[/snapback]

Hm, jeg skjønner. Er visst mange som sliter med dette. Her står det hvertfall noe om at man ikke kan bruke spesialtegn i nicket, vet ikke om det hjelper.

Link: http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=73719

Skrevet

ehm, hvordan logger man inn i BF2142 med BF2 nicket? Når jeg skal logge inn står det at det ikke eksisterer, mens når jeg prøver å registrere det ingame står det at det er opptatt.

Hjelp?

Skrevet
"Congratulations, you have successfully signed up as a Veteran. The first time you log in to Battlefield 2142 you will see a confirmation of your Veteran status. See you on the battlefield!"

Men fikk registrert nicket "tHe cRip" da :p egentli ikke det jeg hadde tenkt, men funker sikker :w00t:

Skrevet

Siden det nick-systemet er såpass mongo, så klarte jeg ikke å registrere verken MeTa][iC (siden tegn som "[" ikke fungerer), og jeg klarte heller ikke å registrere meg som -CN-MeTa][iC (da verken bindestrek eller klammer fungerer). Tre ganger hurra for EA...

Skrevet
Siden det nick-systemet er såpass mongo, så klarte jeg ikke å registrere verken MeTa][iC (siden tegn som "[" ikke fungerer), og jeg klarte heller ikke å registrere meg som -CN-MeTa][iC (da verken bindestrek eller klammer fungerer). Tre ganger hurra for EA...

6755149[/snapback]

vits og ha et sånt navn da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...