tunefish Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Må man legge inn spillene på telefonen, eller kan de kjøres fra minnekortet? Har forsøkt å legge inn på minnekortet, men når jeg går inn på spillmenyen så finner den bare de som er lagt inn på "ordentlig vis". Har nettopp kjøpt min første mobil som kan mer enn å sende sms, så kommer nok til å komme med flere newbie-spørsmål etterhvert...
Tunky Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Tror de må ligge på telefon-minne Hvis telefonminne er fullt, bare legg noe av det på minnekortet
Xpi Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Når du installerer spill på K750i så legges den på telefonminnet ja. Men går du inn på Underholdning -> spill -> mer , så kan du flytte det installerte spillet til minnebrikken. Var det det du lurte på?
-Jungeldyret Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 tunefish: Hvor laster du ned spill til den? Er de gratis?
tunefish Skrevet 16. september 2006 Forfatter Skrevet 16. september 2006 Når du installerer spill på K750i så legges den på telefonminnet ja. Men går du inn på Underholdning -> spill -> mer , så kan du flytte det installerte spillet til minnebrikken. Var det det du lurte på? 6688374[/snapback] var det jeg lurte på ja, merci beaucoup!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå