fluvia Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Endelig er det kommet ett nytt nydelig stykke arbeid fra Simon Captiva! Denne gangen er det den utrolig gode piloten til Catch-Gamer, Califragilistic, også kjent som Cali, som viser oss hvordan det skal gjøres i lufta! Filmen har fått navnet; DogfighteR, der Cali flyr mot mange gode piloter, og viser generelt sine fantastiske egenskaper i fly! Last ned filmen her: Mirror 1 eller Mirror 2 Last ned og nyt den fantastiske filmen til Simon Captiva! Enjoy! P.S: Cali er fremdeles ubeseiret...!
Steina Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 CaptivA har gitt ut mye bra, men dette var bare lattelig. Alt for mye public-fragmovie, hvor han skyter ned fly som flyr rett fremover osv. Cali har vist blitt en del bedre enn når jeg var pilot, men tror han bare var en bombehore når jeg drev på. Han er vel én av få av de gode i Norge som faktisk fortsatt holder på med fly. Jeg selv sluttet for en god stund siden. Jeg måtte bare le av fortvilelse når de viser Public stats på slutten av filmen.
califragilistic Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 hehe var det dig jag rapea på helipaden? stackars
CaptivA Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 CaptivA har gitt ut mye bra, men dette var bare lattelig.Alt for mye public-fragmovie, hvor han skyter ned fly som flyr rett fremover osv. Cali har vist blitt en del bedre enn når jeg var pilot, men tror han bare var en bombehore når jeg drev på. Han er vel én av få av de gode i Norge som faktisk fortsatt holder på med fly. Jeg selv sluttet for en god stund siden. Jeg måtte bare le av fortvilelse når de viser Public stats på slutten av filmen. 6677143[/snapback] 1. Et fly flyr rett fremover btw, og du får legge merke til at ofte skytes de ned med gunner. 2. Cali er pr i dag et av de beste pilotene i verden, du kan jo teste en 1on1 3. Public stats ??.. Galt med det ?.. Jeg kan liksom ikke ta med at han vinner hver eneste runde heller, bare viste fra en enkelte runde.. Sånn så du vet det, dette er hvordan han spiller hver eneste gang han spiller. Er ikke noe "a few best" i denne filmen. Men en 1on1 mellom deg og cali kunne vært ålreite saker
Steina Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 (endret) Hehe, han hadde nok knust meg i 1on1 ja, selv om jeg fortsatt var i toppform. Jeg suger med MG, noe som jeg alltid har gjort ^^ Men Cali, som jeg husker, så spilte vi mot Catch en gang, så var du og Leno bomber, mens jeg og Phantom jagere. Det var på Daqing Oilfield, 12vs12. PCW. No rape. Jeg bare lurer på om du var bomberpilot før? Endret 15. august 2006 av Steina
PsychoDevil98 Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Må vel laste ned denne, da de andre filmene var gode. Et lite spørsmål: Hva het de andre filmene spm CaptivA er med i? Husker ikke helt. Takk
fluvia Skrevet 15. august 2006 Forfatter Skrevet 15. august 2006 Må vel laste ned denne, da de andre filmene var gode. Et lite spørsmål: Hva het de andre filmene spm CaptivA er med i? Husker ikke helt. Takk 6679338[/snapback] Du tenker på 3Viators og Stuntmen Arena sikkert. Sjekk ut hjemmesiden for mer info; CaptivA Productions
Leno2k Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 fin film captiva men synes det skulle vært litt mere fra kamper. no offence, men enkelte av de mg fraggsene kunne en random public spiller også gjøre, bortsett fra doggene med oldman:dk hadde vært fett med samspillet til cali og phantom i kamp, det kan jeg skrive under på at da han man noe å bryne seg på
Bandidos-Pelle Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 (endret) Jeg svømmer heller frem og tilbake fra Essex-en enn å fly. Fly suger og er kjedelig, derfor var denne filmen i hovedsak litt lang. For øvrig var det nesten bare publicnoobs, men han skal ha cred for at han er flink til å fly. Han er nok verdens beste, men 12vs12-scenen er jo så liten at det er mye enklere å bli god i fly enn heli i 8vs8. Endret 16. august 2006 av Bandidos-Pelle
TheDarkListener Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Hehe, han hadde nok knust meg i 1on1 ja, selv om jeg fortsatt var i toppform.Jeg suger med MG, noe som jeg alltid har gjort ^^ Men Cali, som jeg husker, så spilte vi mot Catch en gang, så var du og Leno bomber, mens jeg og Phantom jagere. Det var på Daqing Oilfield, 12vs12. PCW. No rape. Jeg bare lurer på om du var bomberpilot før? 6678976[/snapback] Cali i bombefly....hm. Må ha vært Phantom som ville låne jageren litt.
califragilistic Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Hehe, han hadde nok knust meg i 1on1 ja, selv om jeg fortsatt var i toppform.Jeg suger med MG, noe som jeg alltid har gjort ^^ Men Cali, som jeg husker, så spilte vi mot Catch en gang, så var du og Leno bomber, mens jeg og Phantom jagere. Det var på Daqing Oilfield, 12vs12. PCW. No rape. Jeg bare lurer på om du var bomberpilot før? 6678976[/snapback] Jag tror du tar fel nu, tror inte ens jag mött CN i match :S
Leno2k Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Hehe, han hadde nok knust meg i 1on1 ja, selv om jeg fortsatt var i toppform.Jeg suger med MG, noe som jeg alltid har gjort ^^ Men Cali, som jeg husker, så spilte vi mot Catch en gang, så var du og Leno bomber, mens jeg og Phantom jagere. Det var på Daqing Oilfield, 12vs12. PCW. No rape. Jeg bare lurer på om du var bomberpilot før? 6678976[/snapback] Jag tror du tar fel nu, tror inte ens jag mött CN i match :S 6691020[/snapback] stemmer det cali. var marty og phantom som var i fly
El Matador Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Nice speed på mirror 1, lastet ned med rundt 1000KB/s. Synes selve filmen var helt über, hvis man ser bort i fra at den var lang, og desverre litt kjedelig. Hva jobber du med forresten CaptivA? Om du ikke jobber til daglig med film, burde du søke en god stilling innad i faget!
R@ge Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Synes det var en stilig film jeg da..... Dere burde starte flyskole.... Jeg melder meg på umiddelbart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå