Gå til innhold

Bursdagsgave til bestevenns 30-årsdag


Olsenhower

Anbefalte innlegg

Hei,

 

ja, jeg vet jeg er fantasiløs og lat, men nå har det seg slik at det nærmer seg festen (nå til helgen) og jeg har ennå ikke kommet på noe kjekt og passende å gi..

Plutselig ble det bare noen dager til, jeg som hadde så god tid.

Noen som kan komme med noen tips? :)

 

1. Brennevin er en kjedelig gave, det kan han kjøpe selv. Ikke drikker han konjakk eller whiskey allikevel. Vodka er smakløs gave, uansett alder.

 

2. Han er veldig opptatt av rollespill og brettspill, men jeg kan ikke komme på noen spill han har lyst på som han ikke allerede har.

 

3. Gaver til hjemmet = gave til samboeren

 

4. Det er best han kjøper sine egne klær.

 

5. Gavekort.. Helst ikke :(

 

6. En bok..? Han leser veldig mye forskjellig, er særdeles opptatt av krigshistorie. Jeg har vurdert et byggesett av autentisk jagerfly eller noe slikt, men.. Uff, nei.

 

Kunne kanskje kombinert en bok med noe annet. Det er forbannet at jeg skal være så talentløs! En annen kamerat fylte 30 i vår, men er litt lettere å finne gaver til han. Jeg overgikk meg selv i kreativitet den gang.

 

Men, noen tips? Alle tips er velkomne.

 

Prisklassen er.. Overkommelig. Så får dere tolke det som dere vil. Vi har ikke noen greie med å gi hverandre gaver, så tanken teller mer enn pengene, om dere skjønner. Men kan jo godt være noe "skikkelig" når han først fyller 30.

Endret av zuperMensch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2. Han er veldig opptatt av rollespill og brettspill, men jeg kan ikke komme på noen spill han har lyst på som han ikke allerede har.

6675395[/snapback]

Hvis han interesserer seg for Ringenes Herre, så er Ringenes Herre-brettspillet en herlig gave.

Det er en slags hobby.

Det koster mye, men du kan gi han en start.

I dette spillet kjøper du figurer, og spiller med de.

Lenke til kommentar

Tappekran ville vært svintøff presang, men spørs om jeg finner en i Stavanger på så kort varsel. Finner kanskje en liten en, i en alt-mulig-butikk eller noe sånt. Håper det :)

 

Jeg tror han hadde blitt sur hvis jeg hadde bestilt tandemhopp til ham, så tror ikke det :p Ville også vært en kul presang, uansett.

 

En gigantisk ølmugge ville kanskje også vært noe..? Ikke noe Ikea-greie, men en skikkelig og fin mugge. Han kunne innviet den på festen. Bånnski, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Tappekran ville vært svintøff presang, men spørs om jeg finner en i Stavanger på så kort varsel. Finner kanskje en liten en, i en alt-mulig-butikk eller noe sånt. Håper det :)

 

En gigantisk ølmugge ville kanskje også vært noe..? Ikke noe Ikea-greie, men en skikkelig og fin mugge. Han kunne innviet den på festen. Bånnski, selvfølgelig.

6682118[/snapback]

Sjekk ut den sjappa i Nedre Holmegate (samme gate som Elkjøp) Der har de masse sånne ting :)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...