Jump to content
Sign in to follow this  
Lena K

Sende tilbake til verkstedet?

Recommended Posts

Jeg har nettopp fått tilbake min W810i fra reprasjon. Feilen var en prikk på skjermen, vanskelig å forklare. Men alle og alt jeg tok bilde av fikk en liten bit "skygge" på seg.

Ganske irriterende syntes jeg, så jeg leverte den inn. I dag da jeg skulle teste kameraet var prikken der fremdeles.

I papirene jeg fikk tilbake fra verkstedet stod det at mobilen er gjennopprettet og skal funke skikkelig.

Det jeg lurte på, var om jeg burde levere den tilbake. Jeg hater når det er noe i veien med ting man har brukt masse penger på.

er feilen der enda og de sier de har gjort noe, så får du bare levere igjen. Beste løsning kan være å be dem bytte skjermen.

Eventuelt kan du be andre om hjelp til å beskrive problemet.

Jeg har nettopp fått tilbake min W810i fra reprasjon. Feilen var en prikk på skjermen, vanskelig å forklare. Men alle og alt jeg tok bilde av fikk en liten bit "skygge" på seg.

6669859[/snapback]

Kan du legge ut et bilde med "skyggen"?

Skjermen er ren, tror ikke det er noe mer riper eller "drit" på den enn andre w810i. Skal se om jeg får lagt innpå et bilde senere i kveld. Noen tips om hvor jeg skal legge bildet?

Skjermen er ren, tror ikke det er noe mer riper eller "drit" på den enn andre w810i. Skal se om jeg får lagt innpå et bilde senere i kveld. Noen tips om hvor jeg skal legge bildet?

6674391[/snapback]

Her?

(det er ein vedlegg-boks når du legger til eit svar)

Her er "skyggen". Tok bilde av et helt vanlig rent ark. Ser ut som det er en fettflekk på den egentlig, men det er helt rent.

post-94044-1155653552_thumb.jpg

Edited by Lena K