Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Audi - Hemmelige triks...!?


AudiA4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er noen triks til de som har klimaannlegg.

 

For å skifte til fahrenheit så trykk inn og hold inne resirkulasjonsknappen.

 

For å komme til en OBD meny så gjør følgende:

 

Trykk inn resirkulasjonsknappen og pil opp.

 

Velg mellom ulike ch. med + og - knappen.

 

Ch. 17 er virkelig fart på bilen, ch. 28 er motorens omdreining (RPM), ch. 53 viser feilkode hvis klimaannlegget ikke vil starte. Det er disse jeg husker, har prøvd på en 99 A4 som tilhører mine foreldre og dette virker. (Jeg har ikke klimaannlegg).

Lenke til kommentar
Her er noen triks til de som har klimaannlegg.

 

For å skifte til fahrenheit så trykk inn og hold inne resirkulasjonsknappen.

 

For å komme til en OBD meny så gjør følgende:

 

Trykk inn resirkulasjonsknappen og pil opp.

 

Velg mellom ulike ch. med + og - knappen.

 

Ch. 17 er virkelig fart på bilen, ch. 28 er motorens omdreining (RPM), ch. 53 viser feilkode hvis klimaannlegget ikke vil starte. Det er disse jeg husker, har prøvd på en 99 A4 som tilhører mine foreldre og dette virker. (Jeg har ikke klimaannlegg).

6724966[/snapback]

 

Dette er med denne http://www.audiworld.com/news/00/s3/pix/dash.jpg typen klimakontroll, sant? Min 2000-mod. har en annen type, med kun en skjerm..

 

edit: slik ser min ut: http://i6.photobucket.com/albums/y224/docu...ct/DSC01333.jpg

Endret av toth
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Ytterpakningen er faktisk i orden, ser ut til at det er noe inni spylerhode som er ødelagt. Skal se når jeg får bytta motoren. Finner bare ikke ut hvordan jeg får tatt bort bakplata inni i bilen...

6721763[/snapback]

Hei.. Finner du ut noe om spylerhodet.. Eller finner du ut hvor lekkasjen kommer ifra??

Jeg finner ikke ut hvor min er :cry:

Noen dær ute som har hatt/har samme problemet?? Lekkasje på bakdør på audi a6 stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Ytterpakningen er faktisk i orden, ser ut til at det er noe inni spylerhode som er ødelagt. Skal se når jeg får bytta motoren. Finner bare ikke ut hvordan jeg får tatt bort bakplata inni i bilen...

6721763[/snapback]

Hei.. Finner du ut noe om spylerhodet.. Eller finner du ut hvor lekkasjen kommer ifra??

Jeg finner ikke ut hvor min er :cry:

Noen dær ute som har hatt/har samme problemet?? Lekkasje på bakdør på audi a6 stasjonsvogn

6820108[/snapback]

 

Solution provided:

 

Bytt motoren med tilhørende pakninger. Vannet lekker igjennom motoren. Ikke sååå dyrt (ikke spør om pris, jeg aner ikke hva det koster for folk flest)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...