Gå til innhold

Lurt av Mamoz.no? fikk feil minne?? (eller?)


Xvani

Anbefalte innlegg

Har nå motatt en minnebrikke fra Mamoz. Den skulle være av type TwinMos 2700 256MB

 

Det står likevel ingen merkelapper eller noe på den, hvordan vet jeg at jeg har motatt riktig minne?

 

Kjører på CAS 2, men bare 133*2mhz hastighet hvis dette hjelper noe..

 

edit: endret overskrift

_________________

- Ikke undervurder min manglende kompetanse, :grin: og få noreg ut av Norge!

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Xvani på 2002-10-26 18:08 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Står ingen av de numrene på min brikke, er jeg blitt lurt?

 

Dette står på brikken:

 

VM 256MB PC333 DDR

2002 SEP PR

 

Lengre bort står specs en gang til, deretter WB Pabo og deretter 0209-0116M-0057 Noens bjeller som ringer?

 

Selve minnebrikkene (eler hva det nå heter, de svarte greiene) er produsert av Winbond

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-26 19:11, skrev inz@ne:

Du har bestillt PC2700 256 og har fått det. Hvorfor har du blitt lurt?


 

Vil ha det jeg har betalt for, og TwinMos skal være bedre minne (mer stabilt, og mer overklokkbar) enn vanlig "noname" ram. Det blir som om du kjøper en Mercedes og får en Lada med like mange HK. "skjønner ikke problemet, du har jo fått en bil med X antall HK"

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-22 21:24, skrev WebWarrior:

Vel... Jeg personlig er nermest fanatisk tilhenger av Kingston.


 

Hva i alle dager er det du prater om??? Jeg DRITER vel i hvilken ram du liker. Kan du i det hele tatt lese, eller forstår du bare ordet minne i overskriften, og føler at her må det finnes personer som interesserer seg for hvilken ram jeg er tilhenger av?? Hvis du ikke kan svare på spørsmålet som blir stilt foreslår jeg at du holder munn.

Lenke til kommentar

Quote:


Egilegil skrev (2002-10-28 00:41):

Quote:


Den 2002-10-22 21:24, skrev WebWarrior:

Vel... Jeg personlig er nermest fanatisk tilhenger av Kingston.


 

Hva i alle dager er det du prater om??? Jeg DRITER vel i hvilken ram du liker. Kan du i det hele tatt lese, eller forstår du bare ordet minne i overskriften, og føler at her må det finnes personer som interesserer seg for hvilken ram jeg er tilhenger av?? Hvis du ikke kan svare på spørsmålet som blir stilt foreslår jeg at du holder munn.

 

 

Er ikke bedre du som og blander deg inn, Men eg er enig?
Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-22 21:07, skrev Xvani:

Har nå motatt en minnebrikke fra Mamoz. Den skulle være av type TwinMos 2700 256MB


Det står likevel ingen merkelapper eller noe på den, hvordan vet jeg at jeg har motatt riktig minne?


 

Et hendig program med navnet CTSPD viser deg maaange detaljer om RAM-brikkene du har installert, også produsenten. Er ikke helt sikker på hvor du kan laste det ned sånn på stående fot, men sjekk download.com - eller så kan jeg jo maile deg det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...