Jan-E. Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Hva er dette? Se vedlagt bilde! Kommer opp når jeg prøver å installere WinOnCD.
Kian_Alvane Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Det kan sjå ut som programmet prøver å laste ned filane det skal installera frå ei anna datamaskin. Prøv å søk etter ISScrip.Msi på dataen din og skriv plasseringa til filen i "User source:" tekstboksen. Vist du ikkje får det til og du lasta ned WinOnCD kan du prøva å lasta det ned på nytt.
Jan-E. Skrevet 17. august 2006 Forfatter Skrevet 17. august 2006 Jeg finner ISScript.msi i mappen Viaraid. Jeg klikket på den og fikk da valget om å installere ISScript på maskinen, og det gjorde jeg, men ting ble ikke bedre av den grunn..... I hvilken mappe skal den ligge? Jeg får heller ikke installert Mobile Phone Manager fra Siemens av samme grunn! P.S. Har hatt de nevnte programmene installert tidligere.
Kian_Alvane Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Sjå: "Setup Is Unable To Find or Update ISScript.msi" for ein mulig løysning på problemet.
Jan-E. Skrevet 20. august 2006 Forfatter Skrevet 20. august 2006 Sjå: "Setup Is Unable To Find or Update ISScript.msi" for ein mulig løysning på problemet. 6694296[/snapback] Det funka ikke hos meg. Har formatert skiten og lagt inn Windows på nytt så nå er alt bare glede :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå