Gå til innhold

Kjøpe pc nå eller vente til DirectX10?


Anbefalte innlegg

Hei skal kjøpe ny pc snart men usikker på om jeg burde vente på de nye grafikk korta med directx10 støtte.

 

 

pcn jeg kommer til å kjøpe skal være til gaming. kommer ikke til å spille etter 2 år siden da er det militæret.

 

Er litt usikker om jeg har postet dette i feil forum men fint med litt respos om dere gidder;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Neimen, hør på hva de sier da. Kjøp deg en rimelig grei pc nå med et greit skjermkort som støter DX9.0 også oppgraderer du skjermkortet seinere når de kommer med støtte for DX10.

6665427[/snapback]

 

 

Ja men jeg gidder ikke gå halveis, dessuten hvis jeg kjøper fra dell er det mye styr å bytte, vil bare vite. Vente eller kjøpe nå?

 

Er det veldig lenge til disse kortene kommer og når kommer spill til å evt kreve direct 10?

Lenke til kommentar

Jeg skal også gå til innkjøp av en ny maskin nå, og har lurt på det samme som deg, men kom fram til det alle her sier. Jeg personlig går ikke for et mid-end card, men GeForce 7950GX2. Sånn som jeg ser det ville jeg ikke kjøpt et DX10 kort med en gang uansett siden det ofte tar litt tid før en ny teknologi er optimalisert i diverse spill og drivere uansett, pluss at det ofte er noen såkalte "barnesykdommer", så om du skal vente på DX10 kort så kan du like greit vente et år eller lengre :)

 

Så ja, jeg anbefaler at du går for et DX9 kort nå, for det er alltid noe å vente på ;)

Lenke til kommentar
Neimen, hør på hva de sier da. Kjøp deg en rimelig grei pc nå med et greit skjermkort som støter DX9.0 også oppgraderer du skjermkortet seinere når de kommer med støtte for DX10.

6665427[/snapback]

 

 

Ja men jeg gidder ikke gå halveis, dessuten hvis jeg kjøper fra dell er det mye styr å bytte, vil bare vite. Vente eller kjøpe nå?

 

Er det veldig lenge til disse kortene kommer og når kommer spill til å evt kreve direct 10?

6665446[/snapback]

 

tør jeg spør hva som er styr med å bytte deler i en dell? Jeg har dell, og bytter deler i den som en hver annen pc av den grunn :yes:

Lenke til kommentar
Jeg skal også gå til innkjøp av en ny maskin nå, og har lurt på det samme som deg, men kom fram til det alle her sier. Jeg personlig går ikke for et mid-end card, men GeForce 7950GX2. Sånn som jeg ser det ville jeg ikke kjøpt et DX10 kort med en gang uansett siden det ofte tar litt tid før en ny teknologi er optimalisert i diverse spill og drivere uansett, pluss at det ofte er noen såkalte "barnesykdommer", så om du skal vente på DX10 kort så kan du like greit vente et år eller lengre :)

 

Så ja, jeg anbefaler at du går for et DX9 kort nå, for det er alltid noe å vente på ;)

6665565[/snapback]

Heeeelt enig.

 

Kjøp deg en ny gamingpc nå.

Lenke til kommentar
Neimen, hør på hva de sier da. Kjøp deg en rimelig grei pc nå med et greit skjermkort som støter DX9.0 også oppgraderer du skjermkortet seinere når de kommer med støtte for DX10.

6665427[/snapback]

 

 

Ja men jeg gidder ikke gå halveis, dessuten hvis jeg kjøper fra dell er det mye styr å bytte, vil bare vite. Vente eller kjøpe nå?

 

Er det veldig lenge til disse kortene kommer og når kommer spill til å evt kreve direct 10?

6665446[/snapback]

 

tør jeg spør hva som er styr med å bytte deler i en dell? Jeg har dell, og bytter deler i den som en hver annen pc av den grunn :yes:

6665585[/snapback]

 

 

Takker alle sammen for respons! da blir det ny pc neste uke fra KOMPLETT:D

Lenke til kommentar

Zuckron: Det spørs alt etter hva du bytter det. Var hjemme hos en kompis av meg i går, og så på en Dell pc. Han hadde tenkt til å bytte CPU Vifte blant annet i Dellen sin og da sa jeg at han bare kunne gi opp med en gang.

Dell har litt spesielle løsninger på saker og ting, det så jeg spesielt i går kveld.

For å si det sånn: Det er en grunn til at jeg ALDRI har kjøpt eller ALDRI skal kjøpe Dell stasjonær. Den som jetter riktig får ti poeng :p.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...