Gå til innhold

Den store R/C-tråden KUN BILER


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De så fine ut:) Hvor fort trur du den kommer til å gå med den nye motoren a?

7442374[/snapback]

 

vet ikke helt enda. tror den nye var på 1,1-1,2hk mens den gamle som står i er på 0,4hk, så forskjell blir det iallefall. 0,4hk motoren klarer 45km/t. Vanskelig å si egentlig hvor fort den nye vil gå men fort blir det. :D jeg har ikke prøvd motoren enda. Skal også kjøpe på girkasse på den senere også. :) det blir tøft.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
De så fine ut:) Hvor fort trur du den kommer til å gå med den nye motoren a?

7442374[/snapback]

 

vet ikke helt enda. tror den nye var på 1,1-1,2hk mens den gamle som står i er på 0,4hk, så forskjell blir det iallefall. 0,4hk motoren klarer 45km/t. Vanskelig å si egentlig hvor fort den nye vil gå men fort blir det. :D jeg har ikke prøvd motoren enda. Skal også kjøpe på girkasse på den senere også. :) det blir tøft.

7442394[/snapback]

Ja, da merker du forskjell :cool: ! Tøfft blir det hvertfall :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fin bil det der da, men får du alle de karosseriene? eller skal du bare ha ett? Selv er jeg ikke sånn kjempefan av elektrobiler, liker bensinbiler bedre. :D Litt mer plukk med de men satan så arti det er når de funker optimalt. Men sikkert mer en bra nok denne el bilen også. Hvor fort går den da sånn ca?

Lenke til kommentar
Fin bil det der da, men får du alle de karosseriene? eller skal du bare ha ett? Selv er jeg ikke sånn kjempefan av elektrobiler, liker bensinbiler bedre. :D  Litt mer plukk med de men satan så arti det er når de funker optimalt. Men sikkert mer en bra nok denne el bilen også. Hvor fort går den da sånn ca?

7530441[/snapback]

 

 

Bare så du vet det så kan elektrobiler gå like heftig om ikke bedre enn bensinbiler.

Lenke til kommentar
Bare så du vet det så kan elektrobiler gå like heftig om ikke bedre enn bensinbiler.

7587684[/snapback]

 

det kan godt hende, men så har jeg heller ikke påstått dette da. Men har hatt elektro mange ganger før og ble lei av at batteriene tok slutt. Med bensin kan jeg kjøre flere timer i strekk hvis jeg vil. Men det er smak og behag, men JEG fåretrekker bensin fremfor elektro.

Lenke til kommentar
Bare så du vet det så kan elektrobiler gå like heftig om ikke bedre enn bensinbiler.

7587684[/snapback]

 

det kan godt hende, men så har jeg heller ikke påstått dette da. Men har hatt elektro mange ganger før og ble lei av at batteriene tok slutt. Med bensin kan jeg kjøre flere timer i strekk hvis jeg vil. Men det er smak og behag, men JEG fåretrekker bensin fremfor elektro.

7588992[/snapback]

 

 

Såklart dette med at batteriene må lades og lades kommer alltid til å være et problem. Og med bensin så kan man jo bare kjøre å kjøre. Hvis man ofte bare kjører noen minutter av gangen slik jeg gjerne gjør så er elektro greit ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har en liten oppdatering på bilen min. Har byttet motor, samt satt på bensinfilter og trimpipe. Satan så det går, helt sjuk motor. Mangler bare girkasse nå. :p Skal også fikse opp bilen litt ellers også. Skal kjøpe nye kulelager siden jeg vil bytte glidelagrene som sitter i, grunnet at den drar til siden ved full gass. Skal også få fikset 4wd, siden noe har gått i stykker slik at jeg bare får øyeblikket har framhjulstrekk. :thumbdown: men dette skal jeg prøve å få fikset i løpet av uka eller neste uke, håper bare det er noe enkelt som har gått i stykker baki der. Elelrs skal jeg kjøpe nye felger, driftedekk og nytt karosseri + annet dilldall som jeg kan hive på bilen. :)

 

post-97607-1168986090_thumb.jpg

 

post-97607-1168986102_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...