Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mercedes C 200


Vakta

Anbefalte innlegg

danfuruvarp: Tror vi er mer enig enn det ser ut som! :)

 

Er helt enig i at man skal kjøpe "uorginale" deler! Det er svindyrt å kjøpe fra merke-verkstedet! Mitt poeng er at hvis man da har en nyere Mercedes, så har du et problem, med tanke på service, feilsøking med feilkode osv... Da må du på et merkeverksted!

 

Jeg påstår derfor at Mercedes (som bedrift) lurer folk på ræva med de overprisede delene/bilene som de selger! Det som gjør at de slipper unna med det, er merke-jippoer og status!

 

Ikke for å starte en hat-tråd mod noen bilmerker, men jeg er enig med det når det kommer til VAG-biler! Jeg kommer aldri til å bruke en krone på de bilene! Grunnene til det er både kvalitet, pris og, ikke minst, de latterlige patentene som de har, der du må ha "spesialverktøy" til selv den minste latterlige ting!

 

De bilene blir laget med hensikt slik at en "vanlig" person må ha bilen inn på verksted for den minste ting! Har skrudd på en del VAG-biler, og har aldri vært så forbanna som når jeg ser "løsningene" på disse bilene! :thumbdown:

 

Men for å ha det sagt, bortsett fra prisene på Mercedes, så er det veldig gode biler å kjøre og de er greie å skru på! Synd de er så latterig overpriset slik at mange styrer unna når de ser prisene! De fleste har ikke tid og ressurser til å tenke på uorginale/brukte deler og å skru selv! Disse personene melker Mercedes for unødvendig mye penger og det gjør de bevisst!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...