Gå til innhold

pc3200 minne hos pc-max


Alfa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er svaret jeg fikk fra Pc-Max angående disse

 

PC3200 brikkene vi selger er av samme type som 2700 brikkene vi har solgt over lengre tid.

Beskrivelsen på de vi har inne nå er følgende: K4H560838D-TCC4

 

Etter det jeg har skjønt er ikke dette noe spesielt gode minne brikker, vi får se om noen vil/tørr teste disse:-)

Lenke til kommentar

Quote:


Etter det jeg har skjønt er ikke dette noe spesielt gode minne brikker, vi får se om noen vil/tørr teste disse:-)


 

Denne uttalesen falt ikke helt i god jord hos Pc-Max, dette er selvsakt min subjektive mening og jeg har ikke testet disse minne brikkene. Jeg har en annen brikke "pc 2700" fra dem og den fungerer upåklagelig. Pc 3200 fra "Samsung" som Pc-Max selger holder sikkert "pc 3200" mål, men det jeg skulle fram til var overklokkings egen skapene til disse brikkene.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-24 11:18, skrev Alfa:

Quote:


Etter det jeg har skjønt er ikke dette noe spesielt gode minne brikker, vi får se om noen vil/tørr teste disse:-)


 

Denne uttalesen falt ikke helt i god jord hos Pc-Max, dette er selvsakt min subjektive mening og jeg har ikke testet disse minne brikkene. Jeg har en annen brikke "pc 2700" fra dem og den fungerer upåklagelig. Pc 3200 fra "Samsung" som Pc-Max selger holder sikkert "pc 3200" mål, men det jeg skulle fram til var overklokkings egen skapene til disse brikkene.

 

 

Det er VIKTIG å være sakelig når man bruker egne meninger om et navngitt firma... :mad:

 

Gunder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...