Gå til innhold

Steam cs 1.6 problemer


Anbefalte innlegg

Hei, har nylig oppdaget et nytt problem med steam. Når jeg starter CS 1.6 så kan jeg spille i noen min, så lukker det seg bare helt brått.

 

Jeg har en dualcore cpu, om jeg velger at hl.exe bare skal kjøre fra kjerne 1 så funker det litt lenger, men den detter fortsatt ut etter en liten stund.

 

Noen som har peiling på hva som kan være galt? Jeg har prøvd forskjellige disker, har også installert windows på nytt opptil flere ganger.

 

Maskinvare:

 

Asus P5ND2-SLI Deluxe

805D @ 4.0ghz

geforce 6200 LE pcie

74GB Raptor

 

Håper noen kan hjelpe meg, vet heller ikke om jeg har plassert det i rett kategori.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får du en feilmelding når dette skjer? Eller bare detter det ut?

 

Har du installert Service Pack 2?

6648395[/snapback]

 

Hei, jeg får ingen feilmelding, noen ganger så fryser cs seg i 2 stk, også går den helt ut. Andre ganger eller den mest normale er bare at den går ut med en gang.

 

Jeg har service pack 2 installert ja.

Lenke til kommentar
Skjer det bare med Steam? Hva for et skjermkort har du?

6649583[/snapback]

 

Det skjer bare med steam ja. Har ikke hatt noen problemer med andre spill. Jeg har ikke et kort man kan skryte av, det er et Geforce 6200 LE pcie.

 

Er på jakt etter nytt, gidderikke kjøpe noe til mer enn 800 900 kr.

Lenke til kommentar

Ingen som har anelse om hva problemet kan være? dritt lei av å ikke få gamet. Takk på forhånd :)

 

Men, eneste jeg ikke har testet er å bytte skjermkort. Vurderer å kjøpe meg nytt. Men gidderikke bruke mere enn 1000kr maks ink frakt.

 

Noen tips til kort? pcie.

Lenke til kommentar
Hei. Har hatt det samme problemet. det du må gjøre er å l ukke steam

(exit) så går du på steam mappa di. s sletter du ClientRegistry.Blob

 

:)

 

edit: det funka til meg...

6665079[/snapback]

 

Hei, takk for at du bidro med noe, men det funket desverre ikke for meg. Det her hører kanskje litt rart ut. For meg virker det helt sprøtt, men skal komme til saken.

 

CS fungerte flott før men, da hadde jeg Engelsk versjon av xp. Nå kjører jeg en slags norsk versjon som fulgte med den bærbare maskinen i huset.

 

Vurderer å prøve og legge inn den engelske versjonen å faktisk se om det kan være problemet. Hva syns dere? Høres ikke det helt sprøtt ut?

 

For jeg har ikke innstallert noen ny hardware etter jeg la inn norsk xp.

Lenke til kommentar

Det hjalp svært lite å legge inn engelsk xp denne gangen. Men, jeg tror det er skjermkortet sin feil. Hørte noen sa at man fikk dårligere FPS ved å kjøre 2 kjerner. Har jo en dualcore, men må jeg velge at den skal kjøre fra CPU 0 manuelt hver gang jeg starter cs? Er det noen måte å lagre det valget på?

 

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar

Fant ut en liten ting ved å sjekke loggen i cs.

 

Error:Failed to load dialog file Resource/UI/ClassMenu.res

 

 

Function trace:

CFileSystem_Steam::Mount()

 

Det er en del logger og alle er helt like, vet noen hva det kan være og hvordan jeg retter om denne feilen? :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har det samme problemet jeg også. Failed to load dialog file.. Jeg har lastet den ned, og lagt den dit den skal og alt, men likevel så bare lukker CS seg når jeg klikker på det.

 

Hvordan får jeg opp "error logs" , jeg har ikke den filen i STEAM Mappa mi :/

Endret av Blax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...