Gå til innhold

Minne til Dell Inspiron 8600


glotón

Anbefalte innlegg

Jeg nå funnet ut at min Inspiron 8600 med 512 mb ram er klar for en liten oppgradering da jeg syns en del operasjoner og spill går litt vel tregt. Spiller for det meste wow, og er det mange andre spillere på samme sted som jeg opplever jeg en del lagg, etter det jeg har forstått kan litt mer ram gjøre dette bedre.

 

Jeg mener å huske at det sitter 2 x 256mb brikker i den originalt så jeg vil derfor kjøpe en brikke på 1024 så jeg får 1536. (Jeg mener å huske at det bare er plass til to stk brikker).

 

Jeg har fulgt komplett sin veiledning, den man velger merke, modell osv, og da kom denne

 

Er dette et greit kjøp? Og støtter min bærbare 1536mb ram?

 

Jeg har også planer om å sette den inn selv, er dette noe særlig verre enn å gjøre det på en stasjonær?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Burde passe fint. Jeg kjøpte Kingston til min 8600 da jeg høret at Dell brukte det merket, men Crucial burde også gå bra.

Veldig enkelt å sette inn.

 

Men sliter litt med regnestykket ditt. Har du 2x 256 og kjøper 1024 til, så sitter du igjen med 1280mb etter montering ikke 1536. Dette fordi du kun får plass til to brikker.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

jeg var på live chat med dell å di sa du kunne oppgradere inspiron 8600 til 2gig ram for jeg har også en inspiron som jeg skal kjøpe ram til men er så noob når det gjelder ram specs å sånn så lurer på hvem av ram brikkene som egner seg best av di merkene osv å pris seff kan noen hjelpe meg her:) setter veldig pris på all hjelp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...