Gå til innhold

ustabilt 7800gs... hjelp!


noenmoen

Anbefalte innlegg

har nettop skaffa meg et 7800gs til min shuttle PC... men nå jeg spiller f.eks. CSS så er fps'en på max grafikk mellom 60 og 120 fps men plutselig sånn innimellom så hakker d :hmm: kan d være strømforsyninga, den er bare på 250w og på eska til grafikkortet at d er anbefalt ei 350w strømforsyning(bruker som regel å være litt overdrevet fra nVidia)

 

hva jeg har i PC'n min ser du i profila mi...

 

takker for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
d er ikke plass til noen vanlig PSU... den som står i maskina mi er flat og lang...

6641957[/snapback]

Ville prøvd å dra ut noe ekstrautstyr, f.eks CD/DVD brenner, joystick og en av minnebrikkene, nå bør ikke dette tilsammen utgjør det helt store, men det _kan_ være nok. Nå vet jeg ikke helt om GF7800gs strengt tatt er nødvendig i den PCen, du kunne sikkert gått for ett GF7600gs(krever mindre strøm) uten å merke noe forskjell, da jeg tror spillytelsen ikke først og fremst vil bero på skjermkortet....

Endret av kindings
Lenke til kommentar

hadde overclocka min AMD athlon 3000+ med 300MHz så den ene vifta mi på 80mm snurra i 4000rpm konstant... men nå har jeg klokka prossesoren min ned til 1,8GHz igjen og nå er ikke skjermkortet ustabilt lenger :) men nå er PC'n en god del :(

 

d med å koble CPU'en utpå va en god ide men trur ikke jeg gidder å bruke masse tid og penger på d... til neste år (DX10/vista) skal jeg kjøpe meg ny high end PC :D

 

takker for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...