Gå til innhold

Trenger litt hjelp med wow og Fraps..

Anbefalte innlegg

Hello alle sammen, tanken på å leke meg med fraps har slått meg lenge, i dag prøvde jeg meg. uten at det gikk så veldig bra, så fort jeg starta å filme hoppe FPS ned på 5.. og da blir det ikke særlig morro å spille :hmm:

noen som vet hva jeg bør gjøre får å kunne spille og filme samtidig?

Fraps info: Ver: 2.7.4 under movies har jeg valgt: Half size og 25 Fps, Detect best sound input og Record sound.

PC:

Amd 2,6 Ghz x2

1500 ram

GeForce 6600 Ultra ett eller noe, er ikke verdens beste kort no, men har aldri hatt problemer med lav fps.

håper noen her som er erfaring med fraps og kan hjelpe meg :D

Videoannonse
Annonse
1: Fjern alt av unødvendige addons

2: sett alt eller det meste av grafiske innstillinger av eller så lavt som mulig.

da funker det bedre skal du se.

Og ikke ha så mange programmer kjørende i bakgrunnen.

Da funker det bra for meg. og jeg har xp2600 og R9800pro.

6637989[/snapback]

bruker ikke så mange addons, og de få jeg bruker klarer jeg meg ikke uten:/ brukte fraps litt på gammle pc'en og der virka det mye bedre:/

fps.jpg

her har jeg fjernet så og si ALT av programmer som kjører i bakgrunnen, står stille i org en plass med lite action. og likavel ligger jeg på utroolig lav fps:(

og jeg har gått ned til 20fps på fraps..

tror jeg tar en 3d mark 03 jeg å ser om jeg får sjokkende dårlig resultat der..

Endret av MysticoN

her har jeg fjernet så og si ALT av programmer som kjører i bakgrunnen

6638062[/snapback]

Hvah?

Var det ironi? Du er inne på Opera, Msn messenger med to samtaler i tillegg til filutforsker og noen addons som ser ut til å kreve _veldig_ mye.

Endret av shizz kebab

her har jeg fjernet så og si ALT av programmer som kjører i bakgrunnen

6638062[/snapback]

Hvah?

Var det ironi? Du er inne på Opera, Msn messenger med to samtaler i tillegg til filutforsker og noen addons som ser ut til å kreve _veldig_ mye.

6638275[/snapback]

opera og msn gjør ingen forskjell her, testa først uten begge, så testa jeg igjen med.

kan du forklare meg hvilken addons du ser som skal kreve så mye?

Endret av MysticoN
kan du forklare meg hvilken addons du ser som skal kreve så mye?

6638764[/snapback]

Jeg vet jo ikke hva de heter, og jeg kan ta feil, men jeg synes det ser ut som om all interfacen i midten ser litt for voldsomt ut. Men ellers skjønner jeg ikke at det skal gå _så_ lavt. Men; Noen ganger lagger det for meg første gang jeg spiller inn en film. Prøv å stå stille et "tomt" sted og film til den verste laggen gir seg (om den gjør det) og skru av flminga igjen. Så kn du prøve igjen. Jeg må i hvertfall gjøre dette hver gang jeg starter WoW på nytt, sammen med Fraps.

Har du forresten sjekket om du har skrudd ned grafikkinnstillingene i WoW?

nei jeg gir opp.. det er vist ikke menigen at jeg skal kunne bruke fraps..

slo av 50% av alle addons, satte alle detaljer i wow til minimun, og kjører ikke window mode.. da kom jeg på 8 fps isteden for 7...

jeg gikk ikke ned på oppløsningen for det messer opp alt av innstilinger av ui'en min. og vist jeg må "nerfe" meg så gale at jeg ikke klarer å spille så er det vel heller ikke vits å filme...

Prøv ta opp i fullscreen med minimum applikasjoner kjørende i bakgrunnen, er vell strengt tatt bare VT / TS som er nødvendig. De filmene jeg har tatt opp ligger på rundt 30 FPS i raid med 40 mann på skjermen...

Speccs: AMD 4000+ Nvidia 6800 ULTRA PCI-E 2048 MB OCZ Gold Ram (husker ikke modell) WD 74.4 GB Raptor 10.000 RPM System (Lagrings disk WD Caviar 200gb x2)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...