Phaser_ Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 (endret) var på gardemoen i helga og fikk tatt noen bilder sysns dette vart artig bare veldig synd att jeg ikke fikk med hele bilen. Men kan noen si meg hvorfor ikke hele bilen er i fokus? vart bedre på bilene som gikk saktere er jo ikke lett når denne sikkert hadde nærmere 300km/t når den paserte Det ble satt europarekord i helgen også. 514km/t og 4,747 sekunder på 402m :-) Tatt med Panasonic LX1 F4,9 dette er uklippet, forslag til klipping tas i mot med takk. Selv om det er liten vits i og med bilde egentlig er misslykket da fronten mangler. men Action burde det da være i dette bilde :-) Endret 8. august 2006 av Phaser_
olar0701 Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Masse action her ja. Ville beskåret litt fra bunn, tror jeg. Ser av bildedata at du har brukt lukkertid på 1/40. Med tanke på farten på det forbipasserende kjøretøyet må man jo si at dette var en ganske bra utført panorering
Phaser_ Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 Masse action her ja. Ville beskåret litt fra bunn, tror jeg. Ser av bildedata at du har brukt lukkertid på 1/40. Med tanke på farten på det forbipasserende kjøretøyet må man jo si at dette var en ganske bra utført panorering 6636197[/snapback] hehe hadde mange forsøk som ikke vart så bra men noen er man jo heldige med prøvde med vilje å bruke litt lang lukkertid for å få bakgrunnen skikkelig dratt ut. Skreiv ut bildet på lørdagskvelden og ga til teamet som hadde bilen på søndag de vart skikkelig glade for det i hvertfall det var morro Da beskar jeg det litt i bunnen som du sa syns det var en god ide selv men la ut bilde ubeskåret for å høre hva andre meiner.
Litejk Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg tror at viss du hadde brukt 1/125 og alikevel hadde fulgt... ehh, framkomstmiddelet/fartsvidunderet så hadde nok bakrunnen alikevel blitt bra. Jeg liker slike bilder, men dette ble litt forstyrrende. Bra tatt da, at du greide å få det så skarpt!
Fulgu Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Stilig bilde, men kanskje litt kortere lukkertid hadde gjort seg ja. Jeg ville ha kutta bildet mye i topp og bunn, og lagt på en god del vignettering sammens med justerte kurver. (Jada, jeg måtte teste selv i PS)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå