Sjel Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Jeg avinstalerte det integrerte lydkortet ( hovedkorts lydkort ), og så instalerte jeg Soundblaster Live 5.1 kortet. Og nå får jeg ikke noe lyd ut fra høytalerene/headset. Og jeg klarer heller ikke å få bort " har oppdaget en uinstalert komponent/en komponent som ikke virker skikkelig " meldingen jeg får fra windows. Fikk den etter at jeg avinstalerte det integrerte lydkortet. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få bukt med problemene?
Ashmantle Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Du må deaktivere det integrerte lydkortet i BIOS. Les manualen for hovedkortet ditt om hvordan dette gjøres.
space17 Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Gjør som Ashmantle sier. En mulighet for å bli kvitt de plagsome meldingene i windows hvis du ikke får deaktivert i bios er å deaktivere lydkortet i windows. Dette gjøres slik: høyreklikk på Min datamaskin og velg egenskaper. Velg arkbladet Maskinvare Velg Enhetsbehandling I listen finner du lydkortet (som muligens har en gul trekant med utropstegn på seg.) Høyreklikk og velg deaktiver. space
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå