Gå til innhold

HW-Lan 06: Hva bør man ha med på HW-Lan?


Sogard

Anbefalte innlegg

TG ga ut 1amp til hver person.

 

Kilde

 

How much power will I get?

1 ampere.

 

1 ampere? Isn't that next to nothing?

Not really, if you bring your computer+monitor and a stereo, it is sufficient. With 5200 participants, The Gathering pulls more electricity in four days than Oslo Plaza Hotel uses in *one year*. There's something to think about. :-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
På TG erfarte jeg også at det er ganske viktig å ha med seg noe penger i tilfelle deler blir stjelt osv. Mitt tast, mus, musematt og strømforsyning ble stjelt mens jeg sov  :no:  :cry:  :cry:

6627641[/snapback]

 

Når jeg var på et litt stort lan og skulle på jobb om dagen, tok jeg musa, tastaturet og alt annet dilldall u/skjerm og maskin og la det i en bag.. med hengelås på.. la bagen under bordet.. Funka.. Fikk bare venna mine i se etter på plassen min..

Lenke til kommentar
jo den siste posten fikk meg til å komme på noe. Hvordan kan man forsikre seg mot tyveri av div hardware. Sånne security bokser hadde vært utrolig kjækt når man skal sove ol. jeg har mus tastatur og headset til 1500 kr tilsammen som jeg ikke vet hvor skal oppbevares. kansje jeg får være våken i 4 dager i stekk da :eek:

6627720[/snapback]

 

Ha med en rygsekk du kan la sånne ting ligge i mens du sover. Jeg forestiller meg at terskelen er høyere for å gå bort til deg mens du sover,og åpne sekken.

 

Når det gjelder penger; sørg for at du ikke har mer enn du kan bruke på et kort.

Har du egen konto,flytt pengene til en annen konto.

Er du ikke gammel nok, foreslå for dine foreldre at du kan låne et kort av dem med de pengene du kan bruke under lanet som eneste penger på kortet.

 

 

Wildthing

Endret av Wildthing
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...