Gå til innhold

HW-Lan 06: Hva bør man ha med på HW-Lan?


Sogard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men hvor mye burde jeg ta med ??

 

 

 

7000 tilfelle jeg må kjøpe et skjermkort??

6741670[/snapback]

 

ta med kredittkort istedet.

 

7000, er veldig mye penger og ha på seg om man er 12år og alene i hallen. Gjelder egentlig generet alle i samfunnet, ingen som går rundt med 7000kr.

Lenke til kommentar

Fra TG og andre LAN får vi vite at tyveri forekommer som alle steder hvor mange mennesker samles.

Vi jobber med en minibank løsning, som jeg håper vi får på plass snarest.

For de aller yngste oppfordrer jeg til å sørge for at de foresatte har lest "For foreldre" http://lan.hardware.no/for_foreldre

..som er nevnt nederst der; "...spesielle behov...".

Kan jeg slippe at en 12 åring blir frastjålet 5 000 kroner vil jeg helst det. Finn helst egne løsninger, men ellers ta kontakt med oss. Å slippe en 12 åring løs med 5 000 i kontanter virker ikke som noen god løsning. Så får jeg sove om natten og.

Lenke til kommentar

Det er vel få (som ikke har bankkort) som har med seg 5k i kontanter på LAN, det er jo altfor meget hvis man ikke skal kjøpe nytt utstyr elns da.

Skjønner vel at det bare var et eksempel, men jeg tviler på at man får brukt for noe mer enn 1k, kanskje mindre hvis man ikke skal kjøpe noe nytt, da.

 

Som dere reklamerer for, spise sundt for mindre enn 50,- dagen, det blir 250 for oppholdet, pluss litt diverse godteri, brus o.l. :)

Lenke til kommentar

Tror jeg ikke orker å ta med meg så mye, og får family'n som bor i nærheten til å sponse meg med mat/godis/drikke/annet. ^^;

 

Men jeg leste at hver person får 500w til fritt bruk, blir ikke det en bitteliten smule for lite? ^^; er mange med duppeditter, lys og ekstra nifty greier som krever litt mer.

 

600w hadde vært perfekt for meg. :3

Lenke til kommentar
Tror jeg ikke orker å ta med meg så mye, og får family'n som bor i nærheten til å sponse meg med mat/godis/drikke/annet. ^^;

 

Men jeg leste at hver person får 500w til fritt bruk, blir ikke det en bitteliten smule for lite? ^^; er mange med duppeditter, lys og ekstra nifty greier som krever litt mer.

 

600w hadde vært perfekt for meg. :3

6749644[/snapback]

Stusset litt på det jeg og, jeg har jo en pc med 500W PSU, tar ikke så mye men er sikkert ikke langt ifra. Og to skjermer pluss litt smågreier som lader og lignende, tror det vil bli ca. litt mer enn 500W ja..

Lenke til kommentar
Stusset litt på det jeg og, jeg har jo en pc med 500W PSU, tar ikke så mye men er sikkert ikke langt ifra. Og to skjermer pluss litt smågreier som lader og lignende, tror det vil bli ca. litt mer enn 500W ja..

6749656[/snapback]

To skjermer? o_O; Er det plass til det på 80cm bredde? jeg får så vidt plass til kabinettet og skjermen min i bredden jeg. ^^; 19'' CRT.

 

skjerm: ca 45cm bred

kabinett: 23cm bred (kandalf)

Endret av Matsuo
Lenke til kommentar

Diss nifty lille lysene trekker forhåpentligvis ikke for mye strøm. ..

..kan jeg lansere ideen om sparepærer her? ;)

Vi har noe sånt som 1,5 millioner watt tilgjengelig her totalt.

Når vi trekker fra scene, NRK, Kjøkken og Crew havner vi under 500 watt per bruker. Her har vi fått beskjed om at vi overleverer, men det er også målet på vårt første HW LAN. Husk at selv om strømforsyningen din er på 500 watt, så trekker den det ikke. Personlig sitter jeg her med en 300watts strømforsyningen og mange brukte slots uten noe problem.

For den som gidder lete for oss, så mente Vegard at strømforbruket på TG skal være søkbart via Google.

 

Skulle vi for morro skyld hatt en mod'e konkurranse om den råeste PCn, men det laveste strømforbuket? Eller er det bare elektrikere og lanarrangører som synes en slik konkurranse er morro?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...